Bruttokansantuote/capita v. 2016.
Mistä tuo johtuu, noin suuri elintasoero ???
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_valtioista_asukaskohtaisen_bruttokansantuotteen_mukaan_(PPP)
Ei kai vaan johdu siitä että toisessa on hyvä systeemi ja toisessa huono systeemi.
Ei kai tuosta voi muuta johtopäätöstä vetää.
Muuten; Kiinan bruttokansantuote/capita on pienempi kuin maailman keskiarvo ko asiassa !!!
Bruttokansantuote-as; Hong Kong 58.000doll, Kiina 15.000doll, v.2016
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi komulit eivät itse kerro totuuksia omasta systeemistään vaan haluavat koko ajan pimittää kansalta isoja totuuksia ?
Perustuuko kommunismi aina vaan valheeseen ?- Anonyymi
Komuliuskonto on koko historiansa ajan perustunut valheeseen.. pienempään ja suurempaan..
Kaikki suomalaiset tietävät yhden tietyn valheen = Mainilan laukaukset...
- Anonyymi
Tuo tilasto kertoo koko totuuden ko asiassa.
Ei tartte selitellä.- Anonyymi
Ja pikkuisen enemmänkin!
- Anonyymi
Kansat kautta maailman ovat hylänneet kommariuskonnon, vai kuinka...
Nuo faktat kertonevat sen, ettei Hong Kongin asukkaita tipan tippaa innosta Kiinan orjuuteen joutuminen! Kommunismi = Kurjuus! Mikä taas on todistettu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450