Antti sai uuden prenikan CV:hensä;
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006338200.html
Erikoista että Antto hätäpäissään haukkui Paateron ja pakotti hänet eromaan epäluottamuksen takia ja muutaman päivän päästä nosti ministeriksi.
Ei ihme että Rinnettä pidetään ulkomailllakin pellenä.
Saavituksistaan nyt nostettiin koheltamaan eduskannan varapuhemiehenä.
Korruptio kukoistaa.
Rinteen ja SDP:n sekonomi touhua
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Antti palkitaan valhetelustaan eduskunnan varapuhemiehen paikalla.
Korruptio kukoistaa. Antin suurin ongelma oli ymmärryksen puute! Hän ei ymmärtänyt olevansa pääministeri Suomen demokratiassa vaan eli edelleen niitä ay pomon aikojaan ollen yhdistyksen keisari joka ei muilta kysy!
Vaikka ay pomo saattaa olla keisari liitossaan, niin pääministerinäkään hän ei sitä ole, koska meillä, ainakin vielä ennen edellisiä vaaleja viime keväänä, oli demokratia jossa ei ole diktaattoreita.
Valitettavasti meillä, tai onneksi, kansanedustaja ei menetä paikkaansa helposti vaikka osoittautuisikin epäluotettavaksi. Turhaa oli kuitenkin, jollei vallan typerää, laittaa Antti eduskunnan puhemiehistöön. Hän ei sitä toimillaan ole ansainnut! Se saattaa jopa antaa väärää signaalia jollekin tulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969