Maksu seksistä

Anonyymi

Kuinka moni mies maksaa nykyään seksistä naisen kaa? Ja mikä hinta?
Haluaisin vasn tietää........

15

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä. Hinta: Mitä näit nyt on... elätin koko perheen (muija 3 lasta itseni lisäksi), maksan asuntolainaa...

• Anonyymi

Sama täällä, joitain satojatuhansia on menny tähän mennessä.

• En ole koskaan maksanut rahallisesti. Joskus nuorempana tarjos vaikka juotavat niin ties että saa pesää.
      Nykyään maksaisin jos saisi jotain sellaista mitä ei niin vaan osu kohdalle. Joku tummaihoinen kaunotar , joku kiinteä roppainen isotissinen ja/tai perseinen nainen. Joku nuorempi nainen (ei sakkolihaa)
      vanhemmasta tavarasta en maksais. Pitäis saada ihan ilmasiksi. Tässä pitäisi toimia niin että annan toiselle nautinnon ja itse nautin myös. Kummatkin olisi tyytyväisiä. Kuka yleensä vanhempaa tavaraa myy kun nuorempaakin on saatavana rahalla?!

• Olen ollut useamman kerran vaihdantatalouden tunnusmerkit täyttävässä suhteessa aivan tavallisiin Suomalaisiin naisiin. Suhteet ovat olleet eksklusiivisia ja pitkäaikaisia. Ono ollut muun muassa fysioterapeutti ja lastentarhan opettaja. Yhdistävä tekijä on ollut yksinhuoltajuus ja pienituloisuus. Järkevän miehen kanssa tehty vaihtokauppa takaa säännöllisen hyvän seksin ja tuo vähän lisää arkeen. Maksu jossain 50-100 välillä kerta. Jos jotain naista kiinnostaa niin sivuston sähköpostiin saa kirjoitella. Siinä on 2 alaviivaa.

• Kiinnostaa...... Hieronta ja pano kerran viikkoon..... 50-90€kerta maksu mulla

• HalukasN86 kirjoitti:

Kiinnostaa...... Hieronta ja pano kerran viikkoon..... 50-90€kerta maksu mulla

Laita postia...

• herra__hki kirjoitti:

Laita postia...

Laitoin mailia hotmail.con mailista.

• Anonyymi

Totuushan on kuitenkin se, että jokainen yhdyntä maksaa, mikään ei ole ilmaista. Vaikka moni ei sitä tunnusta, niin budjetista sen näkee hyvin selvästi mihin rahat menee.

• En koskaan ole maksanut, eikä asia edes ole kiinnostanut. Huorakaduilla on tullut käytyä Amsterdamissa monesti siis vuosittain useamman kerran, mutta ei koskaan asiakkaana. Ihan hieno katsoa, mutta ajatus mennä paineen ei vaan herätä mitään intoa.

Tarvittavan seksin on aina saanut ihan vaan yhteisestä kemiasta, joskin on kyllä pitänyt välillä olla puutteessakin.

Varmaan joku tuollainen YYA sopimus jonkun luotettavan YH äidin kanssa taloudellisella intressillä voisi olla sellainen mikä menisi läpi, mutta ei sinnekään tarvetta.

• Jep, jos joku luotettava YH tarvitsee sopimusta niin viestiä tulemaan ja katsotaan.

• Anonyymi
        herra__hki kirjoitti:

Jep, jos joku luotettava YH tarvitsee sopimusta niin viestiä tulemaan ja katsotaan.

Onko pakko olla yh, jos vaan kaipais yhtä tai kahta ”vakioasiakasta” .? Lisäseksi ja varsinkin lisätienestit kelpais

• Anonyymi kirjoitti:

Onko pakko olla yh, jos vaan kaipais yhtä tai kahta ”vakioasiakasta” .? Lisäseksi ja varsinkin lisätienestit kelpais

Varmaankin oli vaan kaivettu "esimerkinomaisesti' tuo YH siihen. Itsekin siihen viittasin.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse etsin naista jolla on sen verran työelämää, että bordellin pyöritys ei ole pääelinkeino. Laita postia, siinä on 2 alaviivaa.

• Anonyymi

Missäpäin maata halukas N on....

• Anonyymi

"Kuinka moni mies maksaa nykyään seksistä naisen kaa? "

Tuohon tuskin kukaan tietää vastausta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6215
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      641
      2562
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1199
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      79
      1100
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      72
      1046
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1040
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      64
      934
    9. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      66