Eduskuntaan terveisiä, alkakaahan tekemään jotain nuorten kouluissa sekä vapaa-ajalla tapahtuvalle fyysiselle ja henkiselle pahoinpitelylle!
Koulujen opettajille ja rehtoreille sellainen palaute tästä että osallistutte itse rikoksen tekemiseen puuttumatta siihen oikein ja kunnolla.
Aivan naurettavaa miten suomessa tämän asian kanssa mennään edelleen. En ole kuullut tai nähnyt kertakaan jossa tähän asiaan on puututtu ja kerrottu.
Onhan kouluissa lukemattomia muitakin sääntöjä mitä ei saa tehdä tai tuoda kouluun joista tulee rangaistus. Ja ne on mitättömiä asioita verrattuna siihen että joku joutuu ottamaan vastaan pahoinpitelyn koulussa!
Ei suomalaista koulua ja järjestelmää voi todellakaan kehua, tästä muuten ollaan hiljaa kun järjestelmästä kerrotaan ulkomaille!
T. Vanhempi mies.
Miksi yhteiskunta ei puutu lasten henkiseen ja fyysiseen pahoinpitelyyn?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850