Eikö tulos ollut mieluinen vai minkä vuoksi onnitelut tuntuu viipyvän? Valemedian mukaan nyt lentää tulikiviä ja maat repeävät. Ei niitä kuitenkaa vielä ole näkynyt ja tuskin näkyykään ja jos näkyy, niin ei niihin syy ole Johnsonin voitto eikä Brexit.
Missä viipyy hallituksen onnittelut Boris Johnsonille vaalivoitosta?
2
89
Vastaukset
- Anonyymi
Kokomuksen jo vähän, tai ei niin vähnkään höppänä, pertti salolainen, ei ymmärrä enään mitä puhuu, mutta kaikki ymmärrämme, ettei ole puolueen kovinkaan helppo tehtävä siirtää häntä sivuun. Luulen , että kokomuksen porukka tajuaa nyt sen
juonen , mihin paskaan on vedetty puolue, jonka arvot olivat vielä muutamia vuosia sitten, koti, isäinmaa ja uskonto. Nyt nuo isänmaan ystävät seisovat eu-paska-altaassa kaulaansa myöden, räpiköikää nyt pois sieltaä sosialistien, demokraattien ja viherpiipertäjien kaivamasta montusta, älkääkä hiiskuko sanakaan ilmastonmuutoksesta, vaan uudistukaa, siis peskää itsenne ja nauttikaa jalkojenne alla olevasta kovasta isäinmaasta, kokoomus voisi otta , tämän uudenvuodenlupaukseksi, ne lipilaaridemokraattien palkkiovirat lämmittävät hetken , kuin kusi sukassa, ihmisen sielun remontti onnistuu harvoin jos koskaan, terveisin tarkkanäköinen aito Suomalainen tolkunmiäs. - Anonyymi
Vieläkään ei ole julkaistuSuomen hallituksen onnitteluja vaalien voitajalle, miksei? Todella typerää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460