Lue vastaus Fasaaniteoriasta, kun kirja joskus valmistuu :)
Kirja: Aika-avaruuden alku ja loppu, Fasaaniteoria.
Kirjailija: Olvados Othello/PSEUD
Hinta: 5,99 euroa
Kiitos :)
Mitä tapahtuu kun galaksimme päätyy antiaika-avaruuteen
6
100
Vastaukset
- Anonyymi
Sarjassa N-niemen julkaisuja, n:o 666.
"Matematiikka on kaunista ja hyvää, mutta luonto vetää meitä nenästä." Albert Einstein
PS. Muutan nimimerkkini, ja se on tästä lähtien fasaaniteoria. Höyhenpuvussa tulee niin pirun kuuma :)höyhenpuvussa kirjoitti:
"Matematiikka on kaunista ja hyvää, mutta luonto vetää meitä nenästä." Albert Einstein
PS. Muutan nimimerkkini, ja se on tästä lähtien fasaaniteoria. Höyhenpuvussa tulee niin pirun kuuma :)Kiitos :)
- Anonyymi
Albertin suuhun voi laittaa mitä vain hauskoja lainauksia.
Kuten vaikka seuraavan:
"Olen paljon muita viisaampi, Ähäkutti!"
Albert Einstein"Matematiikka on kaunista ja hyvää, mutta luonto vetää meitä nenästä." Albert Einstein
Yllä oleva lause löytyy kirjasta Albrecht Fölsingin kirjasta Albert Einstein Elämänkerta, suomentanut Seppo Hyrkäs. Sivulta 491.
Kirjassa on muuten 732 sivua, mutta minulla onkin tosi hyvä sivumuisti :)fasaaniteoria kirjoitti:
Yllä oleva lause löytyy kirjasta Albrecht Fölsingin kirjasta Albert Einstein Elämänkerta, suomentanut Seppo Hyrkäs. Sivulta 491.
Kirjassa on muuten 732 sivua, mutta minulla onkin tosi hyvä sivumuisti :)Kirjan nimi on tarkasti ottaen Albert Einstein Elämäkerta.
Elämäkerta vai elämänkerta?
https://www.kielikello.fi/-/elamakerta-vai-elamankerta-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421