Todistus löytyy täältä : http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=1500
Yleensä ihmiset, varsinkin naiset kuvittelevat että lihakset/koko ratkaisevat tappelussa. Tämä kaveri tässä laittaa/laittaisi mennen tullen ketä tahansa körilästä turpiin sekunneissa. Jutun pointti on siinä, että kaveri ei ole mikään erityisen iso/vahva. Tekniikka/aivot ratkaisevat. Hyvää päivänjatkoa
Naiset voivat puolustaa itseään siinä missä miehetkin!
Jorma123
5
1466
Vastaukset
- AndyS
Siis hetki. Mielestäsi siitä, että 106 kiloa painava miespuolinen Fedor on maailman kovin ottelija, seuraa, että naiset voivat puolustaa itseään?
- Varjo
Kyllä monestakin täysin toisiinsa liittymättömistä asioista voi seurata yhtäkkiä jokin toinen asia.
- Ukko
Siis tottahan se on ainaki matemaattisesti. Epätodesta voi seurata ihan mitä vain ja lause on silti tosi :)
- Minä
Siis jos 106kg painava judo/sambomestari ja ehkä maailman paras vapaaottelija pystyy puolustamaan itseään, niin pystyvät kyllä naisetkin? Ei helvetti ku jaksaa naurattaa :D
- keskilinja
W T F???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657