Sen tuoksu tuo joulun aloituksen ja sen poistaminen loppiaisena päättää joulun. Näitä nykyajan pierutautisia ja muita allergiapelkoisia realisteja voin lohduttaa että ei kuusi sisällä kuolemantauteja. Tosin kuten realisti kirjoitti niissä on hämähäkkejä ja muita pieneliöitä mutta realisti onkin ainoa tuntemani upseeri joka pelkää hämähäkkejä.
Joulukuusi tuo joulun
16
101
Vastaukset
- Anonyymi
Reijo pelkää myös roskautoja. Onneksi hänen sotilasuransa aikana ei ollut mitään kriisejä sillä ei autoja sekä hämähäkkejä pelkäävän mieheen voisi luottaa.
- Anonyymi
Kyllä oikea joulukuusi on hienoa ja kun sen laittaa 60 luvun alussa itse hitsattuun happoteräs jalkaan niin avot.
Mutta koska olen laiska ja mukavuutta rakastava, niin nykyää on joko vihreä tai valkoinen "tekokuusi" koristeilla kaunisteltu niin jatkuu avot. - Anonyymi
Reijo luuli saaneensa joulukuusesta paiseita mutta eiköhän ne tulleet uimahallista.
- Anonyymi
Kihti ja alkoholismi tarttui kuusesta. Eturauhanen on iän tuoma ongelma.
- Anonyymi
Tuo pukki junanrata ja paljon karkkia.
- Anonyymi
Meillä Möttösessä aito luonnon kuusi tuotin tupaan aina aattona eikä kellään ollut mitään elukoita siitä ja loppiaisena vietiin ulos.
- Anonyymi
En usko että joukuusi olisi myrkyllinen,sillä ainakin oma joulukuuseni joka on lähtöisin Kiinasta on puhdasta muovia:) se ei siis tuoksu miltään eikä siihen tarvii lisätä edes vettä siis kertakaikkiaan ekolooginen tuote
- Anonyymi
Valaat syö muovikuusia ja tukehtuu.. Kirjoitin tästä jo kolmekymmentä vuotta sitten. Kaikki muovikuuset pitäisi kieltää samoin kauppojen muovikassit.
- Anonyymi
Pukki vei vaimon 2018 ei tuu joulua.
Vaimo lähti pukin matkaan 2018 jouluna eikä ole enään näkynyt.
- Anonyymi
Luonnon kuusi sisätiloissa aiheuttaa pälvikaljuutta. Tiedän tämän kokemuksesta ja en enään koskaan ota aitoa joulukuusta sisätiloihn.
- Anonyymi
Myös impotenssiä ja kihtiä esiintyy kuusellisissa talouksissa.
- Anonyymi
Jopa homoseksuaalisuutta ja vatsasyöpää esiintyy muovikuusellisissa sekä ilman joulukuusta olevissa talouksissa.
- Anonyymi
Huomenna valkoinen joulu ja kuusi sisälle. Illalla ulkosaunaan konjakkia ja paksu kuubalainen sekä ohut thaimaalainen, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Pari sokerinpalaa kuusen jalkaan veden sekaan ja neulast ei tipu.
- Anonyymi
muovikuusi on paras
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124