Mano on aloittanut hoitaa naapurien koiria muutamasta hassusta eurosta. Ei se ihmisten kanssa tullut toimeen joten jos koirat olis helpompia.
Mano koirahoitajana
11
153
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ainahan Mano voi vanhasta tottumuksesta pylläyttää itsensä aika ajoin kumoon koiria ulkoiluttaessaan ;)
- Anonyymi
Onnea Manolle uudesta rahankeruuideasta. Varmastikkin tekee pimeästi, verot kiertäen.
- Anonyymi
Kennel Marin kerrostalovuokra-asunnossa. Hyvä bisnesidea Mano.🤓
- Anonyymi
Mano koirana?
- Anonyymi
Mano löytänyt elämälleen uuden suunnan kennelin apupoikana. Toivottavasti Mano saa nyt samalla väkivaltaisen käytöksensä aisoihin. Muuten pesti loppuun lyhyeen jos käy koiranomistajien kimppuun nyrkein ja potkien. Onnea Manolle yritykseen, toivottavasti koirat rauhoittavat Manon.
- Anonyymi
Katkarapujen ulkoiluttajana Mano olisi ilmiö.
- Anonyymi
Jos Mano pysyy neljän seinän sisällä, on hänellä mahdollisuus väkivallattomaan jouluun. Perhepiiristähän Mano ei ole antanut kenenkään kertoa tuosta voimakkaasta vietistä puhua nyrkein. Ja juuri siksi Mano väkivallattomuuttaan niin useasti korostaa, vaan teot puhuu toisin.
- Anonyymi
Mano ei voinut laittaa Kenneliä omalla nimellä, maksamattomat laskut ja ulosotot.
- Anonyymi
Mano, mene johonkin väkivaltakomediaan esiintymään. Voisit päästä johonkin b-luokan filmiin ilman koulutusta. Yrittäisit edes elättää itsesi...
- Anonyymi
Manon koirahoitola kukoistaa, vaan taitaa verot taas unohtua maksusta?
- Anonyymi
Onko Mano vielä avoliitossa? Mitäs asumistuki?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319