Oon 16v, 155cm ja 38kg. Mulla on ”syömishäiriö” mut en todellakaa usko sitä enkä luota esim painoindeksiin koska oon huomattavasti isompi kuin mitä paino antaa ymmärtää. Voiko näin painavalla ihmisellä edes olla anoreksiaa?
Anoreksia?
3
179
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole painava. Painoindeksit ei minusta pidä paikkansa, jos olisin niin laiha
kuin mikä minulle olisi sopiva painoindeksi en pysyisi enää pystyssä.
Taulukkopainot ovat myös häilyvä käsite, kuka on yli- tai alipainoinen. - Anonyymi
Olen todella kyllästynyt väitteeseen, että ”anoreksiasta/bulimiasta kärsivän on PAKKO olla alipainoinen, muuten hän ei sairasta”! Anoreksia ja bulimia ovat MIELENterveyden häiriöitä, jotka saavat ihmiset tekemään asioista (laihduttamaan, jättämään syömättä, oksentamaan jne.), joilla on fyysisiä vaikutuksia, oireita, jotka näkyvät ennemmin tai myöhemmin. Eli esimerkiksi joku normaalipainoinen voi sairastaa anoreksiaa, mutta ei ole vielä ehtinyt aiheuttamaan itselleen alipainoa. Hän voi esimerkiksi pakonomaisesti miettiä laihtumista tai syömistä, mutta painoa voi edelleen olla ihan sopivasti.
- Anonyymi
Sä et oo todellakaan yli painoinen sä oot ihan liian hoikka mä oon 12v 145 pitkä ja painan 33kiloo ja oon lievästi alipainoinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850