Kovat mainokset jouluruokapöydistä ja hinnat tuplana normaaliin lounaaseen. Tänään kävin eräässä paikassa kun työnantaja tarjosi.Kylmää mautonta kinkkua läskeineen kalvoineen leikoottu kuinka sattuu,laatikot kylmiä eineslaatikoita,sinsallat ilman kastiketta jne. On tainnu perinteiset taidot ihmisiltä kadota. Mutta missä huonoimmat?
Kauheimmat jouluruuat
Anonyymi
5
66
Vastaukset
- Anonyymi
mitäs söit...eikö olisi mukava kertoa missä on hyvää...mutta näillä palstoilla joka paikas on vaan paskaa safkaa...paitti tietty äireen tekemä
- Anonyymi
Hesburger on ainaki surkia
- Anonyymi
Juuu, Heseltä enoo saanu koskaan vielä hyvää maksalaatikkua.
ihan sama ku ois löyhkäävää lehemän sontaa laarit täynnä
- Anonyymi
60-luvulla ruuan kritisoijille sanottiin, että heidät pitäisi lähettää Afrikkaan Biafralle. Siellä oli nälänhätä ja ihmisiä kuoli nälkään. Viedään Biafralle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519