eli kuinka monta kertaa olette muuttaneet, itse olen joutunut töiden takia muttaa, lappeenranta-helsinki
helsinki-tampere
tampere-kouvola
kouvola-hämeenlinna
hämeenlinna-jyväskylä
jyväskylä-lappeenranta
nyt olen päättänyt että tänne lappeenrantaa jäädää kun täältä olen kotoisin, on toi muuttaminen kyllä raskasta hommaa. onneksi on nyt vakituinen duuni niin ei tarvitse enää muttaa.
kuinka monta
Anonyymi
2
88
Vastaukset
- Anonyymi
Yli 20 kertaa muuttanut elämäni aikana, eri puolilla maata asunut. Ikää alkaa olla jo 50 joten onhan tuota monennäköistä ehtinyt nähdä ja tehdä.
- Anonyymi
Isäni oli asunut 25 eri paikkakunnalla ja tietysti muuttanut myös niin monta kertaa. Minulla (61v.) muuttoja huomattavasti vähempi. Kaverini (62v.) on nyt muuttanut 87 kertaa tähän mennessä, asuu nyt Ruotsissa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625