Löytyykö jotakin appia jolla saisi Nokia5.1 puhelimeen (Android) lockscreeniin kellonaikaa näkyviin siten, että siinä olisi sekunnit näkyvissä?
Haluaisin siis että kun herätän puhelimen oikean reunan nappulalla niin näkyviin tulisi tarkka kellonaika. Pelkät minuutit ei riitä vaan pitää olla sekunnit näkyvissä.
Homma onnistuu kiertoteitse siten, että käynnistää kellossa sekuntikellon tarkasti tasatunnin kohdalla ja katsoo siitä minuutit ja sekunnit. Käytössä siinä on ongelmana se, että lukitusnäytön ilmoitusikkunassa kirjasinkoko on varsin pieni eli puhelimen on oltava paikallaan kun sitä katsoo.
Nokia 5.1 lockscreeniin kello jossa sekunnit näkyvissä?
Anonyymi
2
130
Vastaukset
- Anonyymi
Asenna System UI Tuner. Sillä voit säätää asetuksia, joilla saat ttilapalkin kelloon sekunnit näkyviin.
- Anonyymi
Pitää kokeilla. Toistaiseksi on mulla suuri fontti käytössä jotta sekuntikellon aika muistutusruudussa olisi helpommin luettavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657