Minusta vielä Tee?
Tykkäätköhän
20
<50
Vastaukset
Teelaatuja on niin monenlaisia...
- Anonyymi
Ystäviä ei saa unohtaa;))
- Anonyymi
Mutta jos etsii elämänkumppania arkeen.
- Anonyymi
Mä rakastan sua 💓.
- Anonyymi
Nukkuja näkemään;))
- Anonyymi
Nautin nyt vihreestä teestä🐉
- Anonyymi
Mustaa teetä tänäkin aamuna 🍺🥨
- Anonyymi
Täähän riippuu paljon siitä, kuka kysyy?
- Anonyymi
Hyviä huomenia;))
Sikeitä olivat unet.- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
En tykkää ollenkaan...
... taidan olla kunnolla lätkässä!- Anonyymi
En unohda koskaan ja maistelen jokapäivä😘 :)
- Anonyymi
T on ryhmä 🐄 joka näyttää mieheltä jolla on tissit
- Anonyymi
Taas sekoittajia.
- Anonyymi
Teensekoittajiako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teensekoittajiako?
Kaikki Suomen Teet on nyt hyllytetty 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki Suomen Teet on nyt hyllytetty 🤣
Oikeinko perustettu Teeosasto ……….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeinko perustettu Teeosasto ……….
Kyllä näin on päässyt käymään. Tämä on poliittista valtataistelua kahden nautintoaineen välillä. Kahvin ja teen välinen kilpailu kiristyy ja kummatkin ovat saaneet oman osastonsa ettei fanit riitele päivittäistavarakaupoissa toteaa Mr. T. Lipton englannin tuotevalvontayksiköstä. Hän myös kommentoi näin: - Tällä tavalla pyritään välttämään ikävät konfliktit kahvin sekä teen juojien välillä. Olemme saaneet ilmoituksia josta riita on syntynyt lauseista kuten: -" teenjuonti ei ole juontia ollenkaan nih asiasta ei keskustella" ja tämä on yltynyt käsirysyksi.
- Anonyymi
Ei eroa mistään muusta provoketjusta täällä millään tavalla lässyn lää jäpäti jäpäti jankkade jankkade jaa jaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei eroa mistään muusta provoketjusta täällä millään tavalla lässyn lää jäpäti jäpäti jankkade jankkade jaa jaa
No eroa ei siksi heitinkim vähän läpändeerust tohon ketjuun 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763