Pölvästeiltä kerätään miljardit pois ja jätetään yhteiskunnalliset velvoitteet samalla suorittamatta.
Uskonnollisten lahkojen rahanahneudella ja kusetusella ei ole rajoja.
Kun on kyse satujumalien palvonnasta, niin silloin kaikki on luvallista. Jokainen lahkon päättäjä tietää, että Jeesus-tarinat ovat silkkaa valhetta, mutta koska se Jeesus tarvitsee uudet sandaalit ja uuden puhtaamman mekon, niin silloin rahan keruu ja kusetus on oikeutettua. Jeesuksen nimessä ja veressä tehtävä bisnes kun on kaikkea muuta bisnestä puhtaampaa.
https://a.msn.com/r/2/BBYbnSt?m=fi-fi&referrerID=InAppShare
Tässä paljastuu lahkojen todellinen luonne.
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No rahastustahan tämä on ja pn aina ollut mitä siitä sen enempiä
se jeesushan vaati seuraajiltaan ettei saa olla edes kahta ihokasta ja omaisuus oli annettava köyhille nämä kristityt varsinkin lahkojen pomot ovat täsysi vitsi ja tomppelit lykkää rahansa heille vuosi vuoden jälkeen - Anonyymi
Aloittajan valheet eivät meitä hetkauta.
- Anonyymi
Hän puhui vain KARUN TOTUUDEN.
T: Iloinen nauraja
- Anonyymi
Lainaus linkistä.
"Mormonikirkon käytäntö on, että jäsenet maksavat sille noin 10 prosenttia omista tuloistaan, eli niin kutsuttuja kymmenyksiä. Nielsen arvostelee ilmiannossaan sitä, että kirkko kerää kolehtia jopa vähävaraisilta perheiltä, vaikka istuu itse valtavan omaisuuden päällä.
– Maksaisitko itse kymmenyksiä veden, sähkön tai perheesi ruokkimisen sijaan, jos tietäisit sen [kirkon] istuskelevan miljardien päällä odottamassa Jeesuksen toista tulemista? Nielsen kirjoittaa ilmiantonsa mukana lähetetyssä 74-sivuisessa selosteessa."
Kaikki kirkot ja lahkot ovat samanlaisia jäsenistönsä kuppaajia. Äitikirkollaan on jopa oma pankkilaitos.
Aina kun puhutaan uskonnoista puhutaan rahasta...tai sen "puutteesta". Jos jäsenistö ei kustanna eliittinsä elämää, niin he "varastavat Jumalalta", vaikka tosiasiassa se on aivan päin vastoin. - Anonyymi
"Nielsen arvostelee ilmiannossaan sitä, että kirkko kerää kolehtia jopa vähävaraisilta perheiltä, vaikka istuu itse valtavan omaisuuden päällä."
Näin se on myös adventtikirkonkin kanssa. Adventtikirkon pastorit korostavat, että ellet maksa kymmenyksiä, niin riistät jumalalta. Patorit siis pitävät itseään jumalina.
Kukaan jumala missään ei ole käskenyt pastoreille tai muulle kirkon palkkaamalle porukalle keräämään kymmenyksiä. Joka sellaista väittää, hän valehtelee. Kuitenkin adventttikirkkon pastorit niin toimivat, eli he elävät jo siltäkin osin valheessa ja ovat paadutteneet sydämensä valheellista sanomaa julistamalla tässäkin asiassa. - Anonyymi
Adventismi ja adventtikirkko on pelkkää petosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864