35-v kundi haluaisi runkata toisen miehen kullia ja nähdä kun hän tulee. Kaikki puhtaat huolitaan ikää saisi olla 25-45
Runkkaus apua
16
1174
Vastaukset
- Anonyymi
No millloin ajattelit?
- Anonyymi
Missäs päin suomea?
- Anonyymi
Vantaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaa
Miten saada yhteyttä
- Anonyymi
mene suhkuun, nukkumaAAm j a aamulla töihin, muita neuvoja ei tipu...
- Anonyymi
Mä haluisin kokeilla tätä. Laita mulle viestiä: olen.tuhma gmail com
- Anonyymi
Espoosta löytyy auttava käsi
- Anonyymi
Olen.tuhma myös espoosta. Laita viestiä
Vieläkö haluat ? Vantaalta niinikään puhdas pulmunen cicogne@jippii.fi tulisi enemmän kuin mielellään
- Anonyymi
Kiinnostaisi, vantaalta myös..
- Anonyymi
hämeenlinnasta löytyy auttava käsi joka lypsää mehut ulos. myös muut jotka ovat hml , niin vastatkaa
Espoossa on 19 / 5
- Anonyymi
Kiinnostan miten saada yhteyttä
- Anonyymi
hämeenlinnassa on luotettava herra auttamaan lastin lennätyksessä
Espoossa löytyis, sillä twistillä että vaimoa haluaa katsoa
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906