miksi narsisti on tunneköyhä

Anonyymi

elin 2 v uotta suhteessa, jossa mies lupasi maat ja mannut, halusi naimisiin tai ainakin puhui siitä, olisi antanut rahaa, matkoja, tavaraa vaikka kuinka paljon, en ottanut kuin jotakin, puhui miten varakas on, ja kuinka paljon hänen lapsensa olivat perineet, miten hän itse eli vuokratuloilla, toisaalta hän sanoi ettei omista mitään,---kaksoisviestintä, hän oli siis leski, eikä itse omaistanut mitään, hän piti mua kaikin tavoin hyvänä olin onnelline ihan suorastaan pilvessä, hän puhui miten meidän rakkaustarina on tähtiinkirjoitettu ja miten minä olen hänen, olin ylionnellinen....hän vannoi miten ollaan aina yhdessä ja haluaa tasavertaisen parisuhteen....se mikä jännää aina kun hän oli poissa, mulla nousi aivan hirveä olo, olin hädissäni, ja olo oli tukala, olin ahdistunut ihan hirveän ahdistunut, ajattelin että se johtuu siitä kun kaikki on uutta tai halusin uskoa siihen....sitten hän alkoi pyytämään että muutetaan yhteen ja minä muutin, sitten tuli sellainen että mua aletaan työntämään mummin rooliin mun piti hoitaa hänen lastenlapsiaan kylläkin hänen kanssaan, hänellä oli kalenteri jonka hän täytti omilla menoilla, minulle hänellä oli aikaa 2-4 iltaa viikossa, usein siitäkin ajasta hänen lapsensa ja lastenlapsensa olivat meidän kanssa, hän esitteli 1 vuoden aikana 28 eri pariskunnalle ja 1 kuukauden aikana olin tutustunut kaikkiin sukulaisiin.........jatkan myöhemmin, miltä tämä kuulostaa kertokaa mulle

3

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tuossa näe mitään narsismiin viittaavaa. On näköjään hurmannut sinut puheillaan, mutta et tunne saavasi sitä mitä loppujen lopuksi odotit. Vaikutat pettyneeltä.

• Anonyymi

Yritä lypsää vaan siitä tunteikkuutta, mutta muista , että ennen suo sulaa kuin kurki kuolee.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60