Nyt kertokaa oudoin paikka mihin oot lauvennut
Oudoin paikka mihin ootte lauvennut
16
1038
Vastaukset
- Anonyymi
Liikkasalin kiipeilyköysi. xD Kerroinkin sen jo täällä tänään. En muista tuliko housuun mitään. Saattoi olla kuiva orkku mut luulen et se oli mun eka ja paras. xD
Mulla kanssa liikkasalin kiipeily köysi. Ekaksi ylös ja sitten hitaasti alas että köysi hankaa.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa lauveta?
- Anonyymi
Keittiössä kun muut katto elokuvaa olkkarissa niin keittiön pöydälle
- Anonyymi
Vesimelooniin.
- Anonyymi
Varmaan oudoin paikka laskettelukeskus mut oli aivan pakko koska niin kova kiima.
- Anonyymi
1. Oma seinä (Vahinko)
2. Miespuolisen kaverin suuhun (En itse ole homo :D)
3. Fleshlight - Anonyymi
Yleisin paikka johon laukean on löysät kollarit joita käytän session aikana.
- Anonyymi
Mökillä saunassa muovista vesisaavia vasten
- Anonyymi
uimahallin poreallas
Kesällä fillarilla ajaessa.
- Anonyymi
Hammaslääkärin odotushuoneessa ku jännityksessä levittelin sitä jalkaa jossa pippeli oli
- Anonyymi
Kaveri on tehny majan varastoon silleen et sinne pääsee tikkaita pitkin, mut siinä oli myös sellanen tanko jollasta pitkin palomiehet tulee alas. Kaveri ihmettelee aina et miks mä haluun kiivetä sitä tankoa ylöskin 🤫🤭
- Anonyymi
Jos se sun kaveri on tehny sen itselleen omakivaa varten eikä halua paljastaa sitä ja siksi kummastelee sun tekemistä vaikka tietää hyvin ja näkee et nautiskelet siinä.
- Anonyymi
Painitrikoissa sain orkun ku pitkän väännön jälkeen voitin vastustajan
- Anonyymi
Kaupan vihanneksille
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657