Valtamedian mukaan nuoret ovat eniten ilmastosta huolissaan mutta tällä palstalla en löytänyt ainuttakaan ilmastonmuutosta koskevaa juttua. Onko se siis valtamedian tietoista manipulointia, ja nuoret itse asiassa viis veisaavat ilmastonmuutoksesta?
Vanhempi kysyy
2
<50
Vastaukset
Sanon tästä sivusta vaan sen verran, että "eniten" ei tarkoita välttämättä "paljon".
Ilmastonmuutokseen vaikuttavat päätökset tehdään ihan jossain muualla, kuin Suomessa, koska Suomen hiilidioksidipäästöillä ei ole maailman mittakaavassa mitään merkitystä. Meille ainoa vaihtoehto on sopeutua.- Anonyymi
En nyt sanoisi, etteivät nuoret välittäisi ilmastonmuutoksesta. En kyllä väittäisi nuorten olevan yhtään sen enempää huolestuneempia kuin muutkaan ikäluokat. Meidät nuoret on vain kasvatettu ja opetettu tietoisiksi ihmisen vaikutuksesta ympäristöön, ja kunnollista dataa tätä kasvatusta varten alkoi kertyä vasta 1970-luvun jälkeen.
Mutta vaikka nuoret olisivatkin huolestuneempia kuin muut ikäluokat, niin miksi siitä pitäisi keskustella jossakin nettifoorumissa? Ilmastonmuutos on meille "tosi kuin vesi", sellaisenaan otettava fakta. Turha lietsoa turhaa paniikkia ja ilmastoahdistusta! Mieluummin ainakin minä keskityn oman elämän ja moraalini suunnitteluun, jossa otan huomioon ympäristöystävällisyyden. Sanojen aika on ohi, nyt on toiminnan vuoro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440