Löytyykö Valkealan höyrysaunaan imu tai runkkuseuraa
Uimahalli kvla
13
932
Vastaukset
Toki löytyy,mutta milloin.Ja kun löytyy,voisko jatkaa ulkona vaikka autossa
- Anonyymi
kiinnostaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiinnostaisi
Idiootit ei tajua jotta uimahallitkin on kiinni parempi niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiinnostaisi
Miten olis autossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olis autossa
voisi kenties onnistua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voisi kenties onnistua
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä sekasikiö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voisi kenties onnistua
Milloin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin
päiväs aikaan arkisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
päiväs aikaan arkisin
Täälläkin olisi innokas touhuilemaan, toki ei nyt päiväsaikaan missään julkisilla paikoilla, luulisvat kyläläiset vielä homoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin olisi innokas touhuilemaan, toki ei nyt päiväsaikaan missään julkisilla paikoilla, luulisvat kyläläiset vielä homoksi.
Mulle kävisi illalla
Mites sompaselle?
- Anonyymi
Vois mennä,millasia asuja tai hameita sulta löytyy?
- Anonyymi
Tänää siel oli mersumies semmonen kaljuhomo klo 10 - 12 vonkas pojilt samal ku harrasti vesijuoksuu, suuttui ku ei onnistan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999