Erosin vajaa 2v sitten narsistisesta miehestä ja nyt vähitellen olen saanut itseni uskomaan että saan mennä ja tulla miten haluan eikä kukaan vaadi selityksiä.Olisimpa uskaltanut tehdä tän jo vuosia sitten!Henkinen väkivalta toki jätti jälkensä,mutta eiköhän nekin arvet vähitellen unohdu.
Ero antoi elämän
3
54
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sairaus sulle jäi tästä suhteesta, kun terveyspalstalle kirjoitat?
- Anonyymi
Tämä narsismi-palsta nyt vain sattuu olemaan terveyspalstalla. Terveyspalstan alla on monenlaista hyvinvointiin liittyvää aihetta, ei pelkästään sairauksia.
- Anonyymi
Mies jäi kiinni salasuhteesta ja pettämisestä. Oli kauhea järkytys, mutta onneksi olen toipunut. Vakuutteli rakkauttaan, mutta salaa paneskeli toista. Mies oli patologinen valehtelija, ei kukaan itseään arvostava voi tuollaisen tapauksen kanssa olla. Mies olisi halunnut jatkaa, mutta minä torjuin hänet. Yritti kaikin keinoin päästä takaisin elämääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647