Salasuhde varattuun mieheen

Anonyymi

Onko muilla samankaltaisia kokemuksia? Minulla oli salasuhde 4 kuukauden ajan toiseen mieheen, joka myöskin oli tahollaan varattu ja hänelläkin on lapsia. Itse olen 15 vuotta ollut parisuhteessa ja meillä on 5 vuotias tytär. Siitä huolimatta tapasin eräänä iltana miehen jota en vain saanut mielestäni. Päädyimme tapailemaan ja viettämään useita yhteisiä viikonloppuja ja lopulta rakastuimme. Olen ihan hukassa. En tiedä mitä tekisin. En voi jättää perhettäni mutta sitten menettäisin tämän ihanan miehen. Onko muille sattunut tämmöistä tilannetta? Turha syytellä. Tiedän kyllä että teen väärin omaa miestäni kohtaan

29

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuttu tunne😊 samoin ihastuin varattuun mieheen ja itse myös varattu. Meillä suhde ollut yli vuoden, tapaamme kolme kertaa kuussa. Aluksi huono oma tunto nyt suhde toimii ystävänä ja hyvän seksin merkeissä.

• Anonyymi

Etkö pelkää jääväsi kiinni? Itsekin olisin halunnut jatkaa tapailua mutta hänellä oli liikaa tunteita eikä enää jaksanut kun ei ollut yhteistä tulevaisuutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö pelkää jääväsi kiinni? Itsekin olisin halunnut jatkaa tapailua mutta hänellä oli liikaa tunteita eikä enää jaksanut kun ei ollut yhteistä tulevaisuutta

Nykyään en mieti kiinni jäämistä kun suhde toimii hyvin. Molemmat nautimme toisistamme ja seksistä aidosti.

• Anonyymi

Olen itse M56. Itse olin vastaavassa tilanteessa noin 15v sitten. Olimme molemmat tahoillamme naimisissa silloin ja hän on edelleen, minä kerran eronnut. En vain ole koskaan unohtanut häntä, etäisyys katkaisi suhteen aikanaan asuessani välillä ulkomailla. Tiedän kuitenkin erittäin hyvin tunteesi.

• Anonyymi

Meillä siis nyt loppui suhde miehen aloituksesta. Hänellä kuulemma liikaa tunteita minua kohtaan ja toivoi loppuun asti että jättäisin perheeni ja alkaisin hänen kanssaan. Toivoi että muuttaisin hänen perässään eri kaupunkiin. Minusta ei vain ollut siihen. Liikaa pelissä oman miehen kanssa kun yhteiset velat, talo, lapsi ja 15 vuotta yhteistä elämää. Olen vain nyt niin surkeana kun menetin hänet.. en voi olla miettimättä teinkö oikean ratkaisun

• Anonyymi

mulla samanlainen suhde hyvin menee. saan kahta miestä :)
      olen onnellinen

• Anonyymi

Ovatko tasavahvoja vai toinen parempi? ;)

• Anonyymi

Mulla oli salarakas, homma toimi erittäin hyvin. Oli pakko vain lopettaa kun en päässyt millään poistumaan kotoa ilman ihmettelyitä, tyranni kotona odottaa että palvelen ja passaan jatkuvasti.

• Anonyymi

Olen 56v mies Uudeltamaalta ja olen yrittänyt löytää salarakasta, mutta ei ole vielä tärpännyt.

• Olispas kiva löytää luotettava salarakas varatusta naisesta, sellainen jonka kanssa muodostuisi luottosuhde jossa voisi myös puhua avoimesti asioista ja elämästä. En ole eroamassa omastani, mutta rinnalle mahtuisi erittäin hyvin vakituinen ystävä.

• Anonyymi

Toivon että löydät😊

• Anonyymi kirjoitti:

Toivon että löydät😊

Niin minäkin 😘

• Eikö riitä että salaat suhteen vaimoltasi?
        Olen saanut vaimoni mukaan kimppa seksiin.
        Olisi hyvä jos löytyisi vaki mies joka kävisi panemassa vaimoanì kimpassa kanssani.
        Saisi vapaasti panna varattua naista.
        Nyt olisi nainen valmis suomi24 kautta yhteys ja kokeillaan.

• Anonyymi

Mistäpäin olet ja minkä ikäinen?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin olet ja minkä ikäinen?

36v , pääkaupunkiseudun hujakoilta.

• Mulle on sama tilanne olen päättänyt että jatkan olen nyt yli vuosi (ihana seksi )

• Anonyymi

Sitoutumishaluttomalle suhde varattuun voi olla ikäänkuin riskittömämpi vaihtoehto. Nuorempana oli muutama tällainen suhde, ja hyvin toimi silloisiin tarpeisiin. Näiden kanssa oli seksin lisäksi ajatustenvaihtoa ja muutakin mukavaa aktiviteettia.
      Nyt aikuisempana uusi yritys menikin vähän toisin. Tällä miehellä oli selusta tukevasti turvattu, eikä jäänyt juttelemaan sen jälkeen kun kerran oli varmistanut etten ala kuvitella liikoja. Seksi oli mahtavaa... henkinen kokemus ja varsinainen syväsukellus itseeni. Ennenkokematonta.
      Mutta aika pian viestini jäivät lukematta päiväkausiksi, mitään ei kuulunut viikonloppuna josta oltiin sovittu.... ja minä odotin kiltisti ja mietin että onko sen tilanne kotona todella sellainen ettei pysty vai onko sillä jotain uutta ja mielenkiintoisempaa meneillään. Aika pitkään sitten odotin lopullista hylkäystä ja kun se tuli, luopumisen tuska oli kamala, vieläkin koskee ajatella mitä jään ilman. Ikinä ei voi olla varma siitä mitä tapahtuu kun toisen ihmisen iholleen päästää, joku saattaakin mennä ihon alle.

• Anonyymi

Osaatko sanoa oliko jättämisen taustalla haluttomuus tavata sinua enää vai tapahtuiko miehen elämässä jotain sellaista mitä et ehkä halunnut ymmärtää ja mikä pakotti lopulta vaan irroittautumaan sinusta? Pettämisen taakka on raskas kantaa ja kyllähän tahattoman ihastumisen voiman näkee sekä tuntee. Olisiko mies ollut myös ihastunut sinuun ja koki vaaraksi jatkaa juttuanne, jos kerta halusi vain sitoutumatonta seksiä ja näki menneensä ihosi alle. Kosketus ja kemia ovat ihmeellisiä asioita, jotka luovat vahvan yhteenkuulumisen tunteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatko sanoa oliko jättämisen taustalla haluttomuus tavata sinua enää vai tapahtuiko miehen elämässä jotain sellaista mitä et ehkä halunnut ymmärtää ja mikä pakotti lopulta vaan irroittautumaan sinusta? Pettämisen taakka on raskas kantaa ja kyllähän tahattoman ihastumisen voiman näkee sekä tuntee. Olisiko mies ollut myös ihastunut sinuun ja koki vaaraksi jatkaa juttuanne, jos kerta halusi vain sitoutumatonta seksiä ja näki menneensä ihosi alle. Kosketus ja kemia ovat ihmeellisiä asioita, jotka luovat vahvan yhteenkuulumisen tunteen.

Siis mies rakastui ja toivoi että jättäisin perheeni ja muuttaisin toiseen kaupunkiin hänen luo. Hän olisi myös jättänyt perheensä ja alkoi jo vaimolleen asiasta puhumaan kotona ettei ole enää halukas jatkamaan. Eli rakastuttiin liian lujaa vaikkei sellainen ollut suunnitelmissa. Itse en vain kyennyt jättämään perhettä mutta olisin halunnut pitää hänet kuitenkin koska rakastan myös häntä ja meillä toimi suhde kaikinpuolin täydellisesti. Olisin siis silloin tällöin halunnut nähdä mutta nyt menetin hänet kokonaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mies rakastui ja toivoi että jättäisin perheeni ja muuttaisin toiseen kaupunkiin hänen luo. Hän olisi myös jättänyt perheensä ja alkoi jo vaimolleen asiasta puhumaan kotona ettei ole enää halukas jatkamaan. Eli rakastuttiin liian lujaa vaikkei sellainen ollut suunnitelmissa. Itse en vain kyennyt jättämään perhettä mutta olisin halunnut pitää hänet kuitenkin koska rakastan myös häntä ja meillä toimi suhde kaikinpuolin täydellisesti. Olisin siis silloin tällöin halunnut nähdä mutta nyt menetin hänet kokonaan

Taisi mennä taas anonyymit sekaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastusta en myönnä, miten edes voisi ihastua ihmiseen josta ei tiedä mitään...Eikä hänkään ollut ihastunut, kyllä kysymys oli niistä yhteisistä ihmeellisistä hetkistä.  Miehen selitys pitkille hiljaisuuksille oli tilanne kotona, syyllisyyttäkin väläytti ja sehän oli se lopullinen selitys kun minut hylkäsi. Mutta enhän minä mitään uskonut. Ajattelin että se on kyllästynyt, löytänyt parempaa tai näkee minussa merkkejä siitä että en ymmärrä pysyä roolissani...
        Mutta ehkä puhuikin totta ja minä vain olen sekaisin...Sen ainakin tiedän että en tahdo millään saada näitä kohtaamisia mielestäni. Mutta  kai aika lopulta tekee tehtävänsä.

• Kiinnostaisiko Sinua uusi salasuhde?

• Anonyymi
        Salaseuraasalaa kirjoitti:

Kiinnostaisiko Sinua uusi salasuhde?

Missäpäin asut?

• Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin asut?

Porvoonseudulla asustelen.

• Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin asut?

Ja tuo nimim. toimii vielä viikon sp osoitteena.

• Anonyymi

Kiinnostaisiko Sinua uusi salasuhde?

Keneltäköhän kyselet, vai keneltä vain? Jos minulta, ei ainakaan itseluottamusta puutu...:) Mikä onkin hyvä piirre miehessä.

Sitoutumishaluton

• Anonyymi kirjoitti:

Keneltäköhän kyselet, vai keneltä vain? Jos minulta, ei ainakaan itseluottamusta puutu...:) Mikä onkin hyvä piirre miehessä.

Sitoutumishaluton

No, anonyymistä on vaikea mennä sanomaan että keneltä kyselee ja kuka vastaa 😊
        Mutta sanotaan että jos kinnostaa tutustua paremmin niin sp on sillon parempi paikka kuin täällä alkaa keskustelemaan.
        Ja vielä senverran että mitään haaremia en ole keräämässä... riittäisi jos yjden mukavan "tytön" löytäisi.
        Ja sitoutumishaluton sopisi oikein hyvin😉

• Anonyymi

No, anonyymistä on vaikea mennä sanomaan että keneltä kyselee ja kuka vastaa 😊
        Mutta sanotaan että jos kinnostaa tutustua paremmin niin sp on sillon parempi paikka kuin täällä alkaa keskustelemaan.
        Ja vielä senverran että mitään haaremia en ole keräämässä... riittäisi jos yjden mukavan "tytön" löytäisi.
        Ja sitoutumishaluton sopisi oikein hyvin😉

Nimimerkkien käyttäminen kieltämättä toisinaan helpottaisi keskustelua...
        Mutta kyllä jotain täytyy sanoa täällä, että tietää kiinnostaako tutustua.
        Sinä osaat ainakin puhua, mutta tuskin Porvoosta asti minua tyytyväisenä pitäisit...
        Toivottavasti löydät mukavan tyttösi :)

Sitoutumishaluton

• Anonyymi kirjoitti:

Nimimerkkien käyttäminen kieltämättä toisinaan helpottaisi keskustelua...
        Mutta kyllä jotain täytyy sanoa täällä, että tietää kiinnostaako tutustua.
        Sinä osaat ainakin puhua, mutta tuskin Porvoosta asti minua tyytyväisenä pitäisit...
        Toivottavasti löydät mukavan tyttösi :)

Sitoutumishaluton

No juu, ei täältä kovin pitkkälle tule lähdettyä.
        Missäpäin Sinä vaikutat?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe