nykyään mallia slim fit. Tosi ikävää. Paljon mukavampi olis olla löysemmissä vaatteissa. Täytyy vaan pitää oloasua aina kaikkialla. Ootteko samaa mieltä?
Miks kaikki vaatteet on
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ei mene pois muodista, pillit näyttää todella hyvältä jos ruumiinrakenne on urheilullisen hoikka.
- Anonyymi
Ihan eri mieltä! Slim fittejä käytän itse päivittäin vaikka välillä pitää olla muutakin. Kun pitää itsensä kunnossa niin slim fit on melkein ainoa vaihtoehto ja ärsyttää kun liian paljon teltan muotoisia takkeja ja pitäisi olla tynnyri vatsan paikalla, hyi.
Tää on miehen mielipide.- Anonyymi
Olen ihan samaa mieltä.
Toki alkaa näköjään kaikki vaatteet olemaan hartioista liian ahtaita ja vatsan kohdalla väljää on niin, että sinne mahtuisi kaksi minua.
- Anonyymi
Täysin eri mieltä. XS-kokoisille on hyvin niukka vaatetarjonta Suomessa. Eikä tämä ole edes mielipide, vaan fakta.
- Anonyymi
Mistä sä puhut olen S kokoa ja kaikki vaatteet ovat nykypäivänä isoja! Tykkään kyl siitä, semmoinen over size look 💕
Eniten on tarjonnassa niitä, joista on eniten kysyntää.
- Anonyymi
Suosin ehdottomasti slim fitiä. Minua on haukuttu koska olen laiha, mutta rakastan hoikkia sääriäni ja reisiäni, olen pitkäjalkainen ja haluan näyttää sen.
Itse asiassa haluan myös provosoida koska raivostutan monia ja saan törkyä päälleni laihuuteni takia. Annan heille syytä rääkyä!
Kotona yksin käytän sitten joogahousuja ja teepaitoja jotka on löysiä ja keveitä.- Anonyymi
Törkyä?!!!
Mia ei mia tunnistettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104