Nuorella vaipat

Anonyymi

Oon vasta 23v nuori miehen alku ja kärsin virtsankarkailusta. Virtsa vaan karkaa yllättäen alle. Pari kertaa mietin virtsan valuessa housuun, että mitäköhän tapahtuu. Lääkärissä käyty, ei eturauhasvaivaa. Urheilen säännöllisesti kuntosalilla ja myös luonossa liikkuen
Alkuun kokeilin tenan housuvaippoja. Nykyään käytän tena men inkosuojia, huomaamattomia ja helposti vaihdettavissa. Minulle hyödylliset. Tena men level 2 ja 3 ovat käytössä päivittäin. Myös tena men active fit housuja käytän välillä.

Onko muita nuoria alle 40v miehiä, joilla on virtsan karkailua?

5

507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai niitä on mutta vaiva on sen verran kiusallinen, ettei siitä mielellään kukaan puhu. Mun 80 vaarilta lirahtelee jälkitippoja eikä sekään mielellään puhu asiasta, vaikka se on vanhoilla varmaan yleisempää.

Huvikseen vaippaan pissailevat ovat sitten eri juttu ja heille näyttää olevan parikin omaa ketjua.

• Anonyymi

Meikäläiseltä (28) tipahtelee esimerkiksi aivastaessa sen verran, että joudun pitämään vaippaa. Ei niin että kerralla purkautuisi koko lasti, mutta jos olisi normaalit housut niihin tulisi puolen kämmenen kokoinen märkä läiskä. Tutkimukset on tehty siinä vaiheessa kun yökastelu jatkui pitkälle teini-ikään ja diagnoosina oli lyhyesti sanoen lievä sulkijalihasongelma. Kaksi urologia on ollut sitä mieltä, että leikkausta voi yrittää mutta sen onnistumisesta ei ole täysiä takeita, ja jos oikein huonosti käy se voi pahentaakin tilannetta. Naisystävä kummasteli ensin mutta realistina ymmärsi ja hyväksyi.

• Anonyymi

Käytössä on vähän tilanteen mukaan iD Pants Super S (Metsäpolku) tai Libero Sleep Tight 10 (Prisma). Olen hoikka ja tuo 35-60-kiloisille koululaisille tehty Libero sopii vaikka vyötärö jääkin siinä aika alas. Se tuntuu pysyvän muodosssaan paremmin kuin iD Pants kun vaippaa käyttää esimerkiksi yön yli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytössä on vähän tilanteen mukaan iD Pants Super S (Metsäpolku) tai Libero Sleep Tight 10 (Prisma). Olen hoikka ja tuo 35-60-kiloisille koululaisille tehty Libero sopii vaikka vyötärö jääkin siinä aika alas. Se tuntuu pysyvän muodosssaan paremmin kuin iD Pants kun vaippaa käyttää esimerkiksi yön yli.

Ootko jutellu muide samanlaisten oireilioiden kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko jutellu muide samanlaisten oireilioiden kanssa?

En ole enkä oikeastaan välitäkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33