Vihattuina ja pilkattuina?

Anonyymi

Kyllä! Sillä sen palkan evankeliumin julistamisesta Jeesuksen oma täällä saa.
Mutta osaani en vaihda, sillä saan olla matkalla ikuiseen elämään Jeesuksen sovitustyön ansiosta!
HALLELUJAA!!!

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.”
      1 Joh 3:13

• Anonyymi

Perkele on aina vihannut Jeesuksen omia.

• Anonyymi

Niin, alusta lähtien, mutta kerran sekin loppuu.

• Anonyymi

Kovat luulot teillä ainakin on itsestänne. Kuka teitä muka vaivautuisi vihaamaan?
      Tavallisten ihmisten mielestä te olette vain harmittomia hupsuttelijoita,
      naurettavine uskomuksinenne.
      HEIJALLERII!😂

• Anonyymi

Sinä olet yksi uskovien vainooja ja vihaaja, tosin harmiton, mutta kuitenkin.

• Anonyymi

Ne vihaavat, joita on uskon nimissä hyväksikäytetty.

• Anonyymi

Minä tarkoitinkin Teuvo Sunia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet yksi uskovien vainooja ja vihaaja, tosin harmiton, mutta kuitenkin.

Itse en ole kenenkään näistä pilkkaajista antanut vaikuttaa omaan mielenrauhaani. Mitenkä ne voisivatkaan vaikuttaa? Jumalan vaikuttama yliluonnollinen usko kestää hyvin pienet ininät.

• Ei enää vihaa tarvita, koska kristinuskonharha on kesytetty maallisen vallan toimesta. Aika hyvin on potkittu perseelle kaikkivaltiasta, eikö vain?

Pilkka sensijaan on jo edellä esitetyn perusteella täysin perusteltua. Samoin häpeänne, jos selviätte taikauskostanne.

• Anonyymi

”Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.”
      Matt 5:11

• Anonyymi

”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.”

• Anonyymi

Jumala tulee palkitsemaan vielä omansa.

• Anonyymi

Hiljentyminen ja jatkuva rukoilu yksin on parasta. En edes puhu enää teologiasta kovinkaan paljoa, se johtaa "leimaantumiseen". Ikävä kuulla ateistien näkemyksiä jotka ovat erilaisia kuin minun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiljentyminen ja jatkuva rukoilu yksin on parasta. En edes puhu enää teologiasta kovinkaan paljoa, se johtaa "leimaantumiseen". Ikävä kuulla ateistien näkemyksiä jotka ovat erilaisia kuin minun.

No voi voi. Todella ikävää, että joku esittää omia näkemyksiään sinulle, joka sentään olet aina oikeassa. Odotatko/vaaditko mokomilta anteeksipyyntöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi voi. Todella ikävää, että joku esittää omia näkemyksiään sinulle, joka sentään olet aina oikeassa. Odotatko/vaaditko mokomilta anteeksipyyntöä.

Minä en ainakaan tule koskaan pyytämään "hihhuleilta" mitään anteeksi. Heidän uhkauksensa ikuisesta kidutuksesta kohdallani, jätän naurettavuudessaan omaan arvottomuuteensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan tule koskaan pyytämään "hihhuleilta" mitään anteeksi. Heidän uhkauksensa ikuisesta kidutuksesta kohdallani, jätän naurettavuudessaan omaan arvottomuuteensa.

Käsitätkö jatkuvasti TAHALLASI väärin?
        On aivan eri asia varoittaa kuin uhkailla! Uskovien tehtävä on kertoa Jeesuksesta, joka pelastaa kadotuksesta!

”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
        Joh 3:16

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitätkö jatkuvasti TAHALLASI väärin?
        On aivan eri asia varoittaa kuin uhkailla! Uskovien tehtävä on kertoa Jeesuksesta, joka pelastaa kadotuksesta!

”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
        Joh 3:16

Höpinäsi kuoleman jälkeisestä kidutuksesta on täyttä valhetta.
        EI KETÄÄN kiduteta kuolemansa jälkeen, luulisi noin yksikertaisen asian
        "menevän jakeluun", jopa kaltaisellesikin.

• Anonyymi

Eniten olen saanut pilkkaa osakseni Teuvolta.

• Anonyymi

Onni, ettei tarvinnut eläkkeelle jäädä.

• Anonyymi

Pytyt on piripinnassa mustaa ja valkoista, joten olkaa valveilla, älkääkä nukkuko niinkuin maailma nukkuu.

• Anonyymi

Mitäpä jos järkeilisit maalilman menoa ihan itse normaalilla logiikalla.
      Onko siitä jumalasta elon merkkiä, siis ihan oikeasti.
      Lue biologian kirjasta kunka lapset saavat alkunsa. Neitseellistä sikiämistä tapahtuu joillain matelioilla ja muilla alkeellisemmilla olioilla.
      Kuinka paljon muinoin, 2000v sittten kuollut immeinen vaikuttaa juuri sinuun

Sen jälkeen mieti miksi pilkataan tarinankertojia jotka itsekkin uskovat satujaan.

• Anonyymi

Ollaan huumoriistettyjä myös, jota ilmentymää ei aiemmin ollut. Lekkerintekijöitä maailmaan mahtuu.

• Anonyymi

Se pitää maksaa.

• Jeesuksen oma ei voi mitenkään saada leposuhdetta Saatanan kanssa. Sotatila on jatkuva, mutta Ilmestyskirja kertoo meille, mikä on lopputulos, nimittäin sielujemme vihollinen päätyy tulijärveen liittolaistensa mukana. Siksi voimme olla levollisia ja luottavaisia, koska Jeesus Kristus on voittaja.

• Anonyymi

Kristinusko on kummallinen.
        Dualistinen, monoteistinen, polyteistinen ja animistinen uskonto joka perustuu pelkkään pelotteluun.
        Rakastava Jumala on luonut ihmiset ikuiseen kidutukseen ja tappattanut oman poikansa.
        Jos tähän uskoo niin sitten ja vain sitten ei joudu ikuiseen äärimmäiseen kidutukseen.

Ei jatkoon.

• Anonyymi

laitokseen lukkojen taakse ja avaimet minulle.

• Anonyymi

Jumala ja sattuma ovat sama asia.

• Anonyymi

Heitin noppaa ja sanoin 5 ja 5 tuli, uskovainen näkee siinä jumalan johdatuksen sattumaa oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heitin noppaa ja sanoin 5 ja 5 tuli, uskovainen näkee siinä jumalan johdatuksen sattumaa oli.

Turha vängätä, se oli pitävä näyttö Jumalan olemassaolosta. Aamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha vängätä, se oli pitävä näyttö Jumalan olemassaolosta. Aamen!

Jumalasi pelkää minua niin että pakenee aina kulman taakse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalasi pelkää minua niin että pakenee aina kulman taakse.

Taitaa olla ns. ihmisarka:-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla ns. ihmisarka:-)

Joo itse en ole ihmisarka vaan sanon totuuden päin naamaa vaikka millaiselle väkijoukolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo itse en ole ihmisarka vaan sanon totuuden päin naamaa vaikka millaiselle väkijoukolle.

Nyt oli kysymys (epä)Jumalasta, eikä sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootpa "kova jäppinen", jos päälle polkaisee, niin rusahtaa.😀
        Viesti on sarkasmia, joten älä ala itkemään, että sua on pilkattu.

• Sehän hiukan ihmetyttääkin tavan uskovaisissa kun tuntuu olevan kovin hyvää pataa maailman kanssa.
      On omaisuuksia, kimalletta sekä kiillettä.

Ollaan kovaan ääneen jakamassa lahkoliitereiden lippusia ja lappusia katujen varsilla ja kun show on ohitse palataan palvelemaan maailmaa.

Jeesukseen liittyvät asiat hoidetaan tiettyinä päivinä ja kellonaikoina lahkoliitereiden tiloissa hämmästelen puhujia jotka ovat kuin laumansa rokkitähtiä.

Maailma on pahan vallassa, kuinka tuolloin Jeesukseen uskova voi sen kanssa kulkea kuin käsikädessä?
      Ei mitenkään... Se on itsepetosta.

Kun puhuu maailmassa elävän kanssa eivät he ymmärrä ellei heillä ole sydämen kaipuu muuhun kuin pinnalliseen materialistiseen elämään missä ihmisten omat arvot ovat korkeimmalla.
      Totuudellisuus on myrkkyä heille, vaan joillekin se on kuin mannaa.

Uskonnon suorittajia löytyy vaikka kuinka vaan heitä pidätellään omissa aitauksissaan.

Jumalalle kaikki on mahdollista, ei häntä voi sitoa uskontoihin eikä kirjoihin vaikka ihminen sitä kovasti luulotteleekin itselleen.

Jeesus Kristus on tie totuuteen ja elämään.
      Vaan kuka seuraa sydämestään niin harvempi.

• Kuten paikallisen kylänkin lahkoliiteri.
        Nyt ovat jengitiloissaan vaan omalla porukalla ja naamarit sekä visiirit päällänsä ovet suljettuina ulkopuolisilta.
        Onko Kristuksessa tuollaista pelkoa, epävarmuutta?
        Eipä ole ✌️

• Anonyymi

Täällä kovasti valitetaan pilkasta ja että ihmiset ovat ilkeitä luulisi kuitenkin jeesuksen opetuksia lukeneiden ymmärtävän asian varsinkin jos itse käyttäytyy opetusten mukaan alla muutama vinkki

Luuk. 14:26 "Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni."
      Luuk. 14:33 "Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni."
      Luuk. 18:29,30 "Niin hän sanoi heille: Totisesti minä sanon teille: ei ole ketään, joka Jumalan valtakunnan tähden on luopunut talosta tai vaimosta tai veljistä tai vanhemmista tai lapsista, ja joka ei saisi monin verroin takaisin tässä ajassa, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää"."

• Anonyymi

Hinta pitää maksaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3123
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1120
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      76
      1046
    Aihe