Oletteko tunteneet kuolevanne vai ette?
Kuoleman tuntemuksia
2
<50
Vastaukset
Ensimmäisen kerran tunsin näin jo nuorena korkeassa kuumeessa. Yhtäkkiä tunsin, että kuolen ja kärsimys loppuu siihen. Olin hyvin huojentunut. Pettymys oli suuri, kun näin ei käynytkään.
Nyt, kun olen jo loppusuoralla, näin on tapahtunut jo usein. Pettymykset ovat olleet lievempiä, koska elinaikaa kuitenkin on paljon vähemmän kuin nuorena. Pian loppuvat kaikki kärsimykset.- Anonyymi
Tiedätkö, juuri samoin kävi minulle! Pettymys oli suuri kun en kuollutkaan. Elämässäni ei ollut mitään vikaa, se olotila oli vain niin hyvä ja ihana, täydellisen hyvä, että siitä ei olisi halunnut luopua.
Ensimmäisen kerran kun todella olin hyvin lähellä kuolla ja olin jo lakannut hengittämästä oli kaksi vuotiaana kun olin pudonnnut meidän pihalla olleeseen vesisaaviin. 6-vuotias sisko minut sieltä löysi. Saatiin elvytettyä eikä mitään vammaa jäänyt. Siitä en tietenkään mitään muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104