Ylähuulessa ja leuassa tummia karvoja.
Kolmen viikon jälkeen ei ole enää kasvanut tummia karvoja, vain vaaleita. Onko karvan kasvu lepo vaiheessa ja jossain vaiheessa kasvaa taas tummia karvoja?
Se on hyvä, että ei tarvitse sheivata joka päivä.
Kävin ensimmäisen kerran kuukausi sitten kasvojen laseroinnissa
Anonyymi
2
107
Vastaukset
- Anonyymi
Suositellaan että laserkäsittelyt uusitaan 4-6 viikon välein, koska silloin lepovuorossa olleet karvat ovat yleensä tulleet riittävästi näkyviin. Hoitoväliä voi kyllä venyttääkin tuosta jos karvankasvu on hidasta.
Vaaleiden karvojen poistoon tarvitaan neulaepilaatiota. - Anonyymi
Hei.
Minä kävin myös ja hoitaja sanoi, ettei ensimmäisen kerran jälkeen edes huomaa eroa.
Nyt, viisi viikkoa laseroinnin jölkeen kasvaa muutamia mustia karvoja leuassa. Kuolleita karvatuppeja puskee edelleen ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657