Maa on tietenkin pallomainen ja tämä tieteellinen asia on ollut faktaa jo pitkään. Väite on niin typerä että sitä ei oikeastaan tarvitse edes huomioida tai kommentoida.
Kun näitä latteita lattean maan todisteita olen itsekin muutamia hymyssä suin lukenut niin mainitsen tässä yhden ilmiön joka on kumoamaton fakta Maan pallomaisuudesta ja sen kaiken lisäksi sen voi vielä itse havaita ilman apuvälineitä omilla silmillään.
Hyvin useina iltoina kun Aurinko laskee horisontin taakse näkyy vastakkaisella puolella Idästä päin nouseva Maan varjo tummana sinisenä kaarevana muotoja josta pimeys nousee. Raja on usein hyvin selvä, riippuu monista olosuhteista. Se näkyisi aina myös pilvien ylöpuolella.
Vai laskeeko Aurinkko lattamaassa lattamaan reunan alapuolelle, eipä nyt kait ne niin hulluja väitä.
Litteän maan latteat väitteet
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jo on puheet pallomaan puolestakin menneet sekavaksi höpöttelyksi.
Kyllä ainakin meillä aurinko paistaa vielä korkeisiin puunlatvoihin kun sitä ei enää horisontin takaa näe. Puiden alaosat ovat edellä mainitussa varjossa. Ihan lapsesta saakka muistan näin olleen eikä tähän vieläkään ole muutosta tullut. Mikä siinä on sekavaa, veli nazi?
Sekava on littarien virallinen selitys auringonlaskulle:
Auringon laskiessa lähelle horisonttia Ilmassa oleva vesi (?) ja refraktio yrittävät suurentaa (??) ja kohottavat (???) aurinkoa, mutta kaikkialla läsnä oleva perspektiivilaki taas yrittää pienentää ja alentaa sitä, ja koska aurinkoa näin ikävästi revitään kahteen toisilleen vastakkaiseen suuntaan ja kokoon, niin aurinko saa tarpeekseen ja hyppää lähimpään perspektiivikuvaan ja piiloutuu sieltä löytyvän katoamispisteen taakse, josta syystä sitä ei enää näe vaikka se littamaan geometrialla yhä on 18° horisontin yläpuolella ja 3/4 kokinen normaalista, joten littari julistaa auringon täten sillä piiloutumishetkellä laskeneeksi.
- Tämä tämmöinen on sekavaa höpöttelyä.
Selitys, että maapallo pyörii niin, että aurinko hiljalleen joutuu sen reunan taakse eikä enää näy, se taas ei ole yhtään sekavaa.
- Anonyymi
se on se lasinen kupu mikä sielä näkyy.
se on high tekkiä
siinä ledi valot joilla saadaan tähtitaivas
jummala sen on tehnyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339