No en oikee tiiä oonko kiusattu meijän luokalla on yks tyyppi joka vittuile ehkä joka toinen päivä mulle (tätä jatkunu ehk kuukaus) ja ku kaikki on sen puolella jopa rehtori jota ei kiinnosta sen tekemiset vaan mitä kaikkee mä oon sille tehny kerran ku se tuli aukoo päätä otin kyl niskalenkin ja pistin maahan mut en tiiä mitä nytte pitäis tehä kun tää vaa jatkuu voiks joku kertoo omaa tarinaa tai vinkkei tai jotai
Ehkä kiusattu
2
156
Vastaukset
Hei! Onko sun tilanteesi vielä ennallaan vai oletko saanut siihen apua? Mietin sitä, että jos tilanne on ennallaan on tärkeää pyytää apua joltain aikuiselta. Voisko sun vanhemmat vaikka auttaa tässä tai joku muu aikuinen? Asia olis varmaan hyvä selvittää perin pohjin, Niin että kumpikin tulee kuulluksi.
Kalajoen seurakunta / Katja- Anonyymi
Pyydä apua seurakunnan kirkkoherralta ja nuorisotyönohjaajalta, heillä on velvollisuus auttaa seurakunnan alueella asuvia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667