Etuilujärjestelmä tulee jatkumaan ruotsinkielisten EDUKSI ( PAKKORUOTSI ja VIRKAMISRUOTSI joka maksaa n. 2 -miljardia SUOMELLE ! Suomesta on myyty n. 300 yritystä 25-vuoden aikana joista leijonan osa Ruotsiin eli intekraatio jatkuu ? Suomen KUPPAUS jatkuu lähes joka sektorilla....kyllä harmittaa ????
Pääministeri lähti ruotsiin vannomaan uskollisuuttaan Ruotsille ?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Justiinsa nåin on.
- Anonyymi
Kyllähän RKP maksaa moisesta ahneuden avustamisesta , mutta kuinka paljon ?
Jos joku haluaa yrityksensä myydä niin siinä yleensä hinta ratkaisee. Jos ruotsalainen tarjoaa parhaan hinnan niin tietysti se myydään sinne.
Tässä kohdenhan olisi ay liikkeellä mahdollisuutensa, se voisi tehdä sen parhaan tarjouksen jolloin omistus jäisi Suomeen. Vai jäisikö kun rahat kuitenkin tulisivat paratiisitileiltä, joten omistuskin voisi siirtyä paratiisiin, vai voisiko?
En tiedä mistä virkamiesruotsin hinnan olet kahmaissut mutta se on pieni kustannus siihen verraten, että ay liike jättää tulo- ja pääomaveronsa maksamatta.
Alkakaa nyt hommiin ja ostakaa yritykset takaisin tekemällä tarjouksia joita ei voi vastustaa!- Anonyymi
Onhan myynti kovin isänmaallinen teko ? no vähän riippuu ollaanko Ruotsissa vai Suomessa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421