Hei,
Haluaisin antaa kielikylpyä naiselle, joka haluaa nauttia sullisesta kivasta 😉
Orgasmi suullisesti
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä olet👅
- Anonyymi
Jee65 kirjoitti:
Porvoonseudulla, missä Sinä 😚👅👅
Mäntsälässä😗
- Anonyymi
Jee65 kirjoitti:
No ei kaukana 🤗
Haluatko meilata?Juuri nyt töissä😋 sopiva etäisyys
Anonyymi kirjoitti:
Juuri nyt töissä😋 sopiva etäisyys
Töissä minäkin, Helsingissä......
Missäpäin Sinä?
jee65@meiliboxi.fi- Anonyymi
Jee65 kirjoitti:
Töissä minäkin, Helsingissä......
Missäpäin Sinä?
jee65@meiliboxi.fiHyvinkäällä.. oletko varattu
- Anonyymi
Jee65 kirjoitti:
Kyllä olen...
Samoin minä🤗 mieheni ei tykkää suu seksistä..itse nautin suunnattomasti saan parhaat orgasmit🤗
Anonyymi kirjoitti:
Samoin minä🤗 mieheni ei tykkää suu seksistä..itse nautin suunnattomasti saan parhaat orgasmit🤗
Oioioi...... kuulostaapa hyvältä😘
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko meiliä niin jatketaan siellä juttua....😗
- Anonyymi
Jee65 kirjoitti:
Oioioi...... kuulostaapa hyvältä😘
Ihana kun tykkäät😗 voitais sopia tapaaminen joku ilta töiden jälkeen..vaikka grillille ennen Mäntsälää.. 🤗
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kun tykkäät😗 voitais sopia tapaaminen joku ilta töiden jälkeen..vaikka grillille ennen Mäntsälää.. 🤗
Joo, näin voitas tehdä 🤗😘👅👅👄
Ihanaa olisi😊
mutta voidaanko sopia tarkemmin s-postilla?Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin olisi kiinnostunut mies.vilivilperi68@gmail.com Vielä lähempänä.Naimisissa oleva.
- Anonyymi
Kesämies10 kirjoitti:
Täälläkin olisi kiinnostunut mies.vilivilperi68@gmail.com Vielä lähempänä.Naimisissa oleva.
Painu saunan taakse akkas pettäjä ja hyppää jojoon
- Anonyymi
Jee65 kirjoitti:
Joo, näin voitas tehdä 🤗😘👅👅👄
Ihanaa olisi😊
mutta voidaanko sopia tarkemmin s-postilla?Voit snorklata mätänemis pisteessä olevaan persesuoleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oota mut elä pitkästy tuppikulli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu saunan taakse akkas pettäjä ja hyppää jojoon
Sun olis jo syytä harkita sitä kuuluisaa kaulakiikkua.Noilla eväillä jotka sulle on suotu maailma on liian kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit snorklata mätänemis pisteessä olevaan persesuoleen
Persesuolen asiantuntija taas on kommenttinsa antanut,Miten joku voi ollakin siitä noin kiinnostunut.Me normaalit käydään vaan kakalla.Mut sinä näköjään tutkit oikein tarkasti.Hitto kyllä sairas mee lääkäriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oota mut elä pitkästy tuppikulli
Legendaarinen vajakki tuhkamuna toistaa taas samaa lausettaan.Ei muutaa osaa.
Tahtoo kanssa kielikylpy..... Hyvinkäällä asun... Olen 34 v
- Anonyymi
Kiinnostan sua olen hyvää kielihommissa
- Anonyymi
HalukasN86 kirjoitti:
Niinkö?
Miten saa yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saa yhteyttä
Ethän Porvoon suuntaan olisi tulossa?
- Anonyymi
Mina asua huvinkaalla,nuolla myös pizza lautanen hjuvin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134