Onko parempi pistää matkalaukku lukkoon vai jättää auki kun jättää laukun
ruumaan vietäväksi?
Numerolukko
2
149
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen lentokenttiä ylläpitävä Finavia vahvistaa verkkosivuillaan, että matkalaukun voi halutessaan lukita. Matkailijoita kuitenkin muistutetaan, että laukku saatetaan joutua avaamaan. Lukon rikkominen saattaa puolestaan viivästyttää laukun saapumista perille kohteeseen.
Matkalaukkuja varten myydään niin kutsuttuja TSA-lukkoja, joiden nimi viittaa Yhdysvaltojen lentoturvallisuudesta vastaaviin viranomaisiin (Transportation Security Administration). Virkailijat voivat tarvittaessa avata TSA-lukon yleisavaimella.
Helpoin tapa välttää matkalaukun lukitsemiseen liittyviä ongelmia on huolehtia siitä, että ruumalaukusta ei löydy kiellettyjä esineitä. Tällaisia ovat esimerkiksi tulitikut, tupakansytyttimet sekä varavirtalähteet, jotka ovat nykyisin yleisimpien poistettavien tavaroiden joukossa. Arvotavarat kannattaa aina pakata käsimatkatavaroihin.- Anonyymi
Just kuten edellä vastattu. Itse suosin ainoastaan ”vyötä” jolla huolehdin laukun kiinnipysymisestä mahdollisen käsittelyn aiheuttamalta tahattomalta aukeamiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890