Kilpailukykysopimuksen kuusiminuuttinen, Sipilän hallituksen luomus, taitaa jäädä ainoastaan matalapalkka-alojen, kunnallistyöntekijöiden ja naisten riesaksi.
Alunperin vientialojen sparraukseksi kaavailtu työaikanöyryytys vesittyi kaikkien vientialojen naurettua omalta osaltaan ne kumoon. Loppu on farssia.
Kiky matalapalkka-alojen riesaksi?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Me kokoomuksessa yhdessä persuystäviemme kanssa haluamme pitää naiset pois työmarkkinoilta käyttämällä kikykeppiä jatkossakin.
Nyt näemme, kiky oli liian vaatimaton, sen olisi pit'nyt olla luokkaa 15 - 20% ja suuri työttömyys olisi ollut helpompaa kutistaa noin normaaliin 2 - 3%. Ei ole normaalia jos satoja tuhansia elää muiden kustannuksella. Siinä on ay porukoille miettimistä jos aikovat yleensä olla hyödyllisiä ja viedä maan taloutta eteenpäin.
Minuuteista ei kannata kinata jos ne auttavat työpaikkoja säilymään. Kuka sen tietää ovatko palkat todellisuudessa vain liian suuria, koska eihän koskaan ole ay puolelta vannottu sitä, että palkat pitää ansaita työllä, ei kahvilla istuen!
Kun talouden lasku on tulossa niin uutta kikyä putkeen, jossain 15% luokassa ja kaikki töihin jonka vuoksi on palkkasopimuksia rustattava uusiksi! Hallituksenhan on tarkoitus saada porukkaa lisää töihin kymmenin tuhansin mutta vain avustajia on lisätty ministereille eikä sekään ole auttanut!
Olisivatkohan uudet vaalit hyvä ratkaisu?- Anonyymi
Mikä ihmeen kuusiminuuttinen?
- Anonyymi
Kiittäkäämme persuja kiristyneestä kyykytyksestä! Hallelujaa!
Lienee uustyperyyttä sanoa vaatimusta palkan ansaitsemiseksi kyykytykseksi?
Tuo lienee komuayliikkeen aikaansaamaa talouden alasajon alkua!
- Anonyymi
Lomarahojen menetys oli palkanalennus ja kohdistui voittopuolisesti naisiin. Prrrkl rahat takaisin ja pulinat pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421