Oon seiskalla oleva tyttö . En meikkaa, minulla ei ole ollut poikaystäviä (vaikkakin ihastuksia on ollut...) ja pidän usein vain jotain huppareita koulussa. Minusta tuntuu että minulle nauretaan. Mitä teen?
Olenko jälkeenjäänyt?
7
64
Vastaukset
- Anonyymi
Et ainakaan mun mielestä. Meikkaaminen ei oo ikinä pakollista, voit olla vaikka koko elämäs meikkaamatta jos siltä tuntuu ja mitä seurusteluun tulee älä hätiköi, vaan oota et tulee joku oikee, eikä sen ekan tartte olla just se oikee.
- Anonyymi
Et oo.. Jälkeenjääny tarkottaa ihmistä joka ei ymmärrä samoja asioita kuin muut.. Se ettet meikkaa on vain hyväksi sillä kun kasvat ihosi ei oo paskana. Lisäks kaikki käyttää hupparei jote öö...
- Anonyymi
Sää oot vasta seiskalla ei sillon viel tartte olla poikaystävää.
- Anonyymi
Et oo. Ei kaikkien tartte seukat koko peruskoulunkaa aikana. Riippuu tietyst tytöst, mut meikkaamattomat tytöt on mun mielest semmosii aika sexyi ja aitoi.
Seiskaluokkalainen poika Moikka,
sulla on oikeus olla oma itsesi, joten saat pukeutua miten haluat ja meikata tai olla meikkaamatta :) näiden asioiden pohtiminen on nuoruudessa normaalia, eikä se tee sinusta jälkeenjäänyttä. Jokainen kehittyy yksilöllisesti eli toiset pohtivat näitä asioita varhaisemmassa vaiheessa kuin toiset. Ole rohkeasti oma itsesi :)
Tsemppiä oman itsesi löytämiseen
-Lotta, Helsingin Saapas- Anonyymi
Ei kannatakaan meikata, ei meikki oo kivan tuntosta naamasa, kuin kuivunutta mäskiä. Ei mullakaan oo poikaeikä tyttöystäviä koskaan ollutkaan vaikka oon 3 x sua vanhempi. hupparit ovat luultavasti mukavammat ja lämpösemmät päällä ko muovikudeet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927