Joka ikinen lääkäri puolustaa vain itseään ja toista. Edes radiologien lausunnot eivät ole enää uskottavia. Ongelma on jo eeppisissä mittasuhteissa. Suomen tauti on lääkärit itse.
Miten tuo korruptioverkko puretaan? Meneekö sekin vasta kun sisällissota alkaa ja tuhoaa kaiken?
Mistä saa korruptiovapaata ja puolueetonta hoitoa?
10
135
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, lääkärinvalallakaan ei näytä olevan täällä mitään merkitystä("läääkärin on aina toimittava potilaan edun mukaisesti"). Omat kokemukset pääkaupunkiseudulla aivan uskomattomia 15 vuoden ajalta.
- Anonyymi
Mitäs pahaa sulle lääkärit on aiheuttaneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi
Entä mitä hyvää ovat aiheuttaneet?
- Anonyymi
Oletko valittanut hoitovirheestä? Sehän ei saisi vaikuttaa siihen miten jatkossa hoidetaan ja tutkitaan, mutta ainakin HUS-alueella vaikuttaa. Onkohan niillä "mustat listat" käytössä?
- Anonyymi
Eihän tuosta edes selviä miten on kohdeltu väärin.
- Anonyymi
Tässä on ohjeet joiden mukaan lääkäri toimii!
https://www.laakariliitto.fi/laakariliitto/etiikka/laakarinvala/- Anonyymi
> ...Suhtaudun kollegoihini kunnioittavasti ja annan heille apuani, kun he potilaita hoitaessaan sitä pyytävät....
Mitä tämä sitten käytännössä tarkoittaa? Potilaan kannalta katsottuna.
- Anonyymi
olen sen huomannut kaksi kuolemaan johtavaa tautia ja täysin väärä diaknoosi yhdelle hommasi siirron helpompiin tehtäviin kun ei uskonut .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595