Israelin lähetystö valitti ystävällisissä väleissä olevan maan edustajan antisrmitismiä.
Juutalaisten vihaaminen on ilmeisesti nk. "parempaa vihaa", jota kommunistit ovat maailman sivu harrastaneet.
Parempaa vihaa...
16
79
Vastaukset
- Anonyymi
Erkki Tuomioja, sd tuomitsee kaiken vihapuheen, paitsi jos se kohdistuu Israeliin, Usaan tai Suomessa persuihin.
- Anonyymi
Rajoitettua vihapuhetta. Mutta näinhän se on.
Vasemmisto ja Demarit määrittelevät mihin aiheeseen voidaan "vihapuhetta" tai "maalittamista" hyödyntää.
- Anonyymi
Kiukun paremmalla puolella ei ole valitusta.
- Anonyymi
Kommunistien harrastama juutalaisvastaisuus on osa kommumismin konkurssia.
Antisemitismi on parempaa vihaa...- Anonyymi
Hävettääkö kommunisteilla?
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Feministit ja muut kommunistit harrastavat antisemitismiä eli juutalaisvastaisuutta samalla, kun he vaativat isis-kalifaatin terroristeille konsulikyyyiä Suomeen.
Kommunistien toiminta liittyy pitkään juutalaisvastaiseen perinteeseen, jota edustavat mm. pogromit ja tuhoamisleirit.- Anonyymi
Meinasi jo totuus unohtua,kun komuloisista ei ole kuulunut mitään....onneksi nuo terroristin tukijat paljastavat välillä aatteensa palon. Pitäisi tutkia komujen toimia,saavatko pimeää rahaa esim plo:lta tai jopa isisiltä. Saihan komut rahaa aikoinaan kremliltäkin.
- Anonyymi
Kontula kävi hankkimassa niskaansa antisemiitin viitan juuri ennen Ausschwitsin 75-vuotispäivää...
- Anonyymi
On se vaan ihme että suomalainen ns.poliitikko viitsii ilmaista tukensa terrorijärjestölle ja syrjiä pientä juutalaisvaltiota.
Ottakaa oppia Israelista kuinka rakastaa lähinmäistä.
Sitten olette kuten mME!
Me ja Israelin kansa olemme parasta a-luokkaa.- Anonyymi
letkajenkka jatkuu ja Kontula hyppää jonon hännille antisemitismin viitta hulmuten, dum dum dummudummudum. ..samalla katsoen piikkilangan tekemiä nirhaisuja sormissaan. Ja Haavisto nyökkää liiille ja hymyilee dum dum dummudummufum
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116