Maailmassa nykyisin olevien norsujen, tiikereiden, lumileopardien, monien muidenkin lajien, mutta myös nyt etenkin koaloiden määrä on laskemassa uhanlaisten lajien luokkaaan.
Maailmassa olevien uhanalaisten lajien määrä on vain kasvamassa.
Mitä oikein tapahtui ja meni vikaan meidän ihmiskunnassa?
Meidän piti olla kaikkien lajien ja eläinten yläpuolella. Siellä topicissa. Eli korkeimmassa päässä.
Valta tuo mukanaan vastuuta. Mutta ollaanko me todella kannettu sitä myös vastuullisella tavalla?
Ne monien mielestä kiusalliset pörriäiset pölyttävät meidän ravintokasvimme.
Eli lähes kaiken meidän saamamme ravinnon.
Mikäli pölyttäjät katoavat ja kuolevat tältä maapallolta, globaalin ilmastonmuutoksen, tai kaiken muun seurauksena, emme myös mekään tulla saamaan jatkossa ja tulevaisuudessa mitään ravintoa.
Nykyisten eri puolilla maailmaa tapahtuvien yhä kasvavien maastopalojen myötä, myöskin ilmastonmuutos ja maapallomn lämpeneminen tulee tästä yhä enemmän vain kasvamaan.
Silti minä haluan uskoa tähän, ei vain Suomen, mutta myös koko maailmassa olevaan nuorisoon, että he ovat meitä huomattavasti järkevämpiä ja älykkäämpiä toimimaan oikealla tavalla, ja tekemään oikeita päätöksiä, koko maapallon tulevaisuuden, kulttuurin ja kehityksen eteenpäin menemisen kannalta. - Eli toivottavasti siihen oikeaan suuntaan päin.
Toivon, että nuorissa herää tahtoa taistella, ei vain meidän lajimme, mutta myös monien muiden eläinlajien selviytymisen; ja meidän kaikkien tulevaisuuden puolesta.
Toivottavasti nykynuoriso on järkevämpää, kuin meidän sukupolvi
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657