Kasvanko enää pituutta olen 168cm ja vanhempani tosi lyhyitä. Murros-ikä alkoi tosi nuorena?
15v poika lyhyt
1
62
Vastaukset
Sitä on mahdotonta tietää etukäteen. Mikä pituusennusteesi on?
Jos pituuskasvusi on ollut jo pitemmän aikaa pysähdyksissä, niin voi olla, että et enää kasva. Toisaalta yllättäviä "jälkipyrähdyksiä" voi tulla.
Pituus ei kuitenkaan ole se mitta, jonka perusteella sinun ihmisarvosi ja "hyvyytesi" määritellään. Esim. parisuhteen muodostamisessa pituus on täysin merkityksetön juttu, jos ne muut kemiat vaan kohtaavat.
Tunnen sinun pituisia - ja lyhyempiäkin - aikuisia. Kaikki ovat pärjänneet elämässään.
Olet hyvä tyyppi pituudestasi riippumatta, jos vain haluat olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308