Olen muuttamassa Kuusamoon nyt keväällä ja kyselisin mikä siellä on tilanne hoitoalalla?. Löytyykö töitä ja olisko tarvetta ahkeralle työntekijälle? Ja millaisia vanhusten paikkoja siellä on? Olen tällä hetkellä Espoossa vanhusten puolella töissä ja työskentelen yksityisellä puolella. Täällä on hyvä tilanne ja hoitajia vuoroissa tarpeeksi, 1 hoitaja/5-8 asukasta kohti, miten Kuusamossa? Montako hoidettavaa on vuoron aikana yhtä hoitajaa kohti? Viihtyisin täällä etelässä hyvin, mutta henkilökohtaisista syistä muutan Kuusamoon.
Hoitajan työt
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen työskennellyt täällä Kuusamossa yksityisellä puolella neljä vuotta ja meillä on 15 vanhusta. Kolme hoitajaa on aina vuorossa eli 5 asukasta hoitajaa kohden. Opiskelu aikoina olin työharjoittelussa paikassa, jossa oli peräti 15 asukasta hoitajaa kohden. Siinä ei ehtinyt tehdä kuin pakolliset työt.
- Anonyymi
30 muistisairaan vanhuksen ympärivuorokautinen hoitopaikka. 2 käytävää ja 15 asukasta per käytävä. käytävät jaettu kolmeen soluun kumpikin. 3 hoitajaa arkiaamuisin per käytävä eli 5 asukasta on hoidettavia.
Illalla 2 hoitajaa per käytävä eli7,5 asukasta hoitajalle . Se puolikas sitte hoidetaan yhdessä.
viikonloppuisin 5 hoitajaa eli 2 per käytävä ja yksi on välissä ja tekee kummankin käytävän kanssa yhteistyötä.
Yöllä oot yksin niin silloin niitä asiakkaita on 30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657