Tori.fi myydään kaikkea kenkiä laukkuja vaatteita pyöriä autoja ym osa aivan uutta
Mistä niitä tulee uskaltaako niitä ostaa
Uskaltaako ostaa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No mutta älä osta. Kaupasta saa toki.
- Anonyymi
Tavalliset ihmiset myy tarpeetonta pois,kasvotusten uskaltaa ainakin.oon ostanu ja myyny itekin ja hyviä löytöjä tehny😊
- Anonyymi
voipa tuolla olla varastettuakin tavaraa....
kannattaa pyytää aina kuitti nähtäväksi.- Anonyymi
Kukapa sitä vanhasta tavarasta kuitteja säilyttää.pakko ei oo ostaa
Kyllä aina tavara on tullut perille. Muutaman kerran on vaan ollut laadussa sanomista.
- Anonyymi
Mennyt niin vaikeaksi tuo ostaminen,kun ei edes puhelin numero näy,eivät kaikki ole niin harjaantuneita että osaisivat ostaa torista,minun taitoni eivät ainakaan riitä siihen.
- Anonyymi
Laittaa sp.kyllä se myyjä äkkiä soittaa kun rahantarvis,kaikki ei halua numperia jakaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaa sp.kyllä se myyjä äkkiä soittaa kun rahantarvis,kaikki ei halua numperia jakaa.
Joo mut jos on rehellinen myyjä,voi kait tuon numeron nyt laittaa,tai ostaa prepaidin myyntiä varten!
- Anonyymi
Minä en osta enään,huijareita on,olen joutunut huijatuksi,en kylläkään isoja summia,mutta lopetin torin käytön kokonaan joten en suosittele kenellekkään.
- Anonyymi
Aloittaja vedättää hölmöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022