tiedän, että et käy täällä. Mä niin haluaisin nähdä sut uudelleen tai edes jutella. En tiedä miksi mulla on niin kova ikävä sua.
Vanhemmalle miehelle
30
1496
Vastaukset
- Anonyymi
No missä näit aiemmin hänet?
- Anonyymi
Joka päivä katsomassa et olisitko töissä mutta et ole.
- Anonyymi
Aivan oikein en ole täällä palstalla töissä.Olen jossain muualla töissä,siksi en ole aina täällä palstoilla.
- Anonyymi
Sinä vaaleakutri, jäit mieleeni katseittesi kera. En enää töissä siellä. Nähtäispä jossain muualla.
- Anonyymi
Minkä ikäinen nainen, minkä ikäinen mies?
- Anonyymi
Noo sanotaan että toinen alkaa 2:lla ja toinen 4:lla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läheltä liippaa 25 ja 39
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuu, tarkenna 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuu, tarkenna 😊
Etunimien kirjaimet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etunimien kirjaimet?
E ja T
- Anonyymi
Alle sata nainen , 60 ja kuolemanväliltä mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E ja T
Ei oo
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo
-apJ ja J
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alle sata nainen , 60 ja kuolemanväliltä mies.
Mikähän on naisen ikä ja mistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, nyt tiedän ja ikävä on iso suakin ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, nyt tiedän ja ikävä on iso suakin ;)
S ja S 🥰
- Anonyymi
Olisiko 27 ja 41v tuleva pariskunta?
- Anonyymi
Siksi, kun söisin sinut, J
- Anonyymi
Juttelu sopis oikein hyvin nuorempi nainen.
- Anonyymi
J ja S 🥰
- Anonyymi
Oliko Satu vai Sanna tämä kaipaava nainen ja minä J
- Anonyymi
Satu meni saunaan
- Anonyymi
No onpas papalla vientiä, jo useamman vuoden. Hän kuitenkin on kertonut ettei harrasta Suomi palstalla olemista😄😄. Täällä on vaan ne kaipailevat. Pappa ei kuulemma ikävöi ketään. No pappakin voi joskus valehdella 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onpas papalla vientiä, jo useamman vuoden. Hän kuitenkin on kertonut ettei harrasta Suomi palstalla olemista😄😄. Täällä on vaan ne kaipailevat. Pappa ei kuulemma ikävöi ketään. No pappakin voi joskus valehdella 🤭
papat jaksaa heilua !
- Anonyymi
saako 40 mies ihastua 25-30 naiseen ristiverisiä molemmat....katseita vain
- Anonyymi
Joskus se tykkäminen oli totta.
Mutta jollei siihen saa vastakaikua niin sitä jää yksin.
Levollista yötä🐅 - Anonyymi
siis e 40 t 20?
- Anonyymi
Se on jännä, miten kolmekymppisenä sai lähinnä vanhempia rouvashenkilöitä petipuuhiin. Nyt 40 tyylikkäästi harmaantuneena ja 10kg isompana 20-30v naiset ovat koko ajan kimpussa. Hitto kun pitää aina muistaa kumi, kun ei tässä iässä jaksa enää toista perhettä perustaa.
- Anonyymi
Miksi sitten kirjoitat tänne ?
- Anonyymi
Ikävä on joko vanhempien rouvien pumppaamista tai kumitonta seksiä 20-30 vuotiaiden kanssa 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717