Nyt kaivataan kahta bi-toppia. Kahdesta miehestä samaan aikaan ei vielä ole kokemusta. M N pariskunnan kanssa strappia ja miestä samaan aikaan on kokeiltu, mutta oikea kulli kummassakin päässä samaan aikaan kiehtoo. Olisiko minussa riittävästi miestä kahdelle?
Tätä kokemusta odotellessa olen tietysti halukas tutustumaan ja tapaamaan myös miehiä, naisia ja pariskuntia :)
kik ja gmail toimii valmiina72 tunnuksella.
Kimppaleluksi.
8
117
Vastaukset
- Anonyymi
Uh-huh... kiimaiselta kuulostaa... ;)
Toivon mukaan löytäisit etsimäsi ;-)
t: M45-utelias-TreNiin minäkin toivon. Mutta se yksikin hyvä top on harvassa. Saati sitten, jos sellaisen tahtoo molempiin päihin samaan aikaan.
- Anonyymi
bim_46 kirjoitti:
Niin minäkin toivon. Mutta se yksikin hyvä top on harvassa. Saati sitten, jos sellaisen tahtoo molempiin päihin samaan aikaan.
Onhan se kahden hyvän ja sopivan topin löytäminen varmastikin hankalaa, kun en itse ole edes sitä yhtä sopivaa löytänyt... :( Ihan kenelle tahansa en pyllistäisi vaikka se "pelkkää" seksiä olisikin... ;)
t: M45-utelias-Tre Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kahden hyvän ja sopivan topin löytäminen varmastikin hankalaa, kun en itse ole edes sitä yhtä sopivaa löytänyt... :( Ihan kenelle tahansa en pyllistäisi vaikka se "pelkkää" seksiä olisikin... ;)
t: M45-utelias-TreBI tosiasia naisen ja miehen kanssa olis parasta ja niin hottia ja jännää että ajatus jäi pahasti kiihottelemaan. Olen mies, aikuinen, heterosuhteessa, mukava, ystävällinen, kiimainen,utelias,tuhma ja avoin....
- Anonyymi
kabbalainen666 kirjoitti:
BI tosiasia naisen ja miehen kanssa olis parasta ja niin hottia ja jännää että ajatus jäi pahasti kiihottelemaan. Olen mies, aikuinen, heterosuhteessa, mukava, ystävällinen, kiimainen,utelias,tuhma ja avoin....
Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni buuaahaa 😂 🤣
kabbalainen666 kirjoitti:
BI tosiasia naisen ja miehen kanssa olis parasta ja niin hottia ja jännää että ajatus jäi pahasti kiihottelemaan. Olen mies, aikuinen, heterosuhteessa, mukava, ystävällinen, kiimainen,utelias,tuhma ja avoin....
Oletko kokeillut koskaan naida miestä? Aika harva siihen kykenee, vaikka ajatuksissa se olisikin ihan toimiva ratkaisu.
- Anonyymi
Sua ei ole pökkinyt kun naapurin labradorinnoutaja.Se kuuluu sun peräkammari harrastuksiisi.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164