Parviaisella aika isot luulot itsestään, nyt pyrkimässä siikalatvan kunnanjohtajaksi, ei taida meriitit riittää, liekö jo mainekkin mennyt näillä tempuillaan...
Mitä se parviainen luulee?
5
130
Vastaukset
- Anonyymi
Ei päässyt sinnekään, ei tullut kutsua jatkohaastatteluun toiselle kierrokselle. Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Pidin Ullaa ihan hyvänä"tyyppinä"mut nää parin vuoden aikaset jutut kyllä muuttanu kokonaan kuvan tästä naisesta.eipä tarvi enään haaveilla pääsevän eduskuntaan.saa kattoa peiliin syy löytyy sieltä
Kyllä ulla on viimeisetkin mahikset tyrmännyt epäkypsällä käytöksellään.Ei eduskunnassa käynti tee hänestä yhtään parempaa kuin on ollut tähänkin asti.Nyt lapsellinen valittaminen vie loputkin jatko mahdollisuudet.Kemiat kun pitää pelata ja olla sosiaalinen ja miellyttävä henkilö johtoasemissa,sitä ei ullalta löydy.
- Anonyymi
Ei hänellä minun mielestä ole mihinkään johtotehtävään liekkö opettajakisijaan enään,eduskunnassa (IHMETTELIN MITEN PÄÄSI)ei suutansa saanut auki (liekkö poromiehet aikoinaan saaneet Ullan edukuntaan?
- Anonyymi
Ennen eduskuntavaaleja oli ihan mukava, ymmärtäväinen ym.kun tuli valituksi nii muuttu ylimieliseksi ja kylmäksi.ikävää että kusi nousi päähän,nyt makselee sitte sitä....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155