Mitä se parviainen luulee?

Anonyymi

Parviaisella aika isot luulot itsestään, nyt pyrkimässä siikalatvan kunnanjohtajaksi, ei taida meriitit riittää, liekö jo mainekkin mennyt näillä tempuillaan...

5

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei päässyt sinnekään, ei tullut kutsua jatkohaastatteluun toiselle kierrokselle. Mitähän seuraavaksi?

• Anonyymi

Pidin Ullaa ihan hyvänä"tyyppinä"mut nää parin vuoden aikaset jutut kyllä muuttanu kokonaan kuvan tästä naisesta.eipä tarvi enään haaveilla pääsevän eduskuntaan.saa kattoa peiliin syy löytyy sieltä

• Kyllä ulla on viimeisetkin mahikset tyrmännyt epäkypsällä käytöksellään.Ei eduskunnassa käynti tee hänestä yhtään parempaa kuin on ollut tähänkin asti.Nyt lapsellinen valittaminen vie loputkin jatko mahdollisuudet.Kemiat kun pitää pelata ja olla sosiaalinen ja miellyttävä henkilö johtoasemissa,sitä ei ullalta löydy.

• Anonyymi

Ei hänellä minun mielestä ole mihinkään johtotehtävään liekkö opettajakisijaan enään,eduskunnassa (IHMETTELIN MITEN PÄÄSI)ei suutansa saanut auki (liekkö poromiehet aikoinaan saaneet Ullan edukuntaan?

• Anonyymi

Ennen eduskuntavaaleja oli ihan mukava, ymmärtäväinen ym.kun tuli valituksi nii muuttu ylimieliseksi ja kylmäksi.ikävää että kusi nousi päähän,nyt makselee sitte sitä....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      193
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33