Parviaisella aika isot luulot itsestään, nyt pyrkimässä siikalatvan kunnanjohtajaksi, ei taida meriitit riittää, liekö jo mainekkin mennyt näillä tempuillaan...
Mitä se parviainen luulee?
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ei päässyt sinnekään, ei tullut kutsua jatkohaastatteluun toiselle kierrokselle. Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Pidin Ullaa ihan hyvänä"tyyppinä"mut nää parin vuoden aikaset jutut kyllä muuttanu kokonaan kuvan tästä naisesta.eipä tarvi enään haaveilla pääsevän eduskuntaan.saa kattoa peiliin syy löytyy sieltä
Kyllä ulla on viimeisetkin mahikset tyrmännyt epäkypsällä käytöksellään.Ei eduskunnassa käynti tee hänestä yhtään parempaa kuin on ollut tähänkin asti.Nyt lapsellinen valittaminen vie loputkin jatko mahdollisuudet.Kemiat kun pitää pelata ja olla sosiaalinen ja miellyttävä henkilö johtoasemissa,sitä ei ullalta löydy.
- Anonyymi
Ei hänellä minun mielestä ole mihinkään johtotehtävään liekkö opettajakisijaan enään,eduskunnassa (IHMETTELIN MITEN PÄÄSI)ei suutansa saanut auki (liekkö poromiehet aikoinaan saaneet Ullan edukuntaan?
- Anonyymi
Ennen eduskuntavaaleja oli ihan mukava, ymmärtäväinen ym.kun tuli valituksi nii muuttu ylimieliseksi ja kylmäksi.ikävää että kusi nousi päähän,nyt makselee sitte sitä....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657