Kun jo vaatetuksenkin perusteella tehdään pettäjiä tai epäillään uskottomuutta. Vaimoni on tykännyt pukeutua omalla tyylillä, en ole halunnut ikinä puuttua siihen tai meikkaukseen, ei kuulu mulle. Vaimo oli lähdössä viettää iltaa ja kaverini oli meillä ottamassa muutaman. No vaimo siinä suhasi ja kaverikin välillä katto aika pitkään. Vaimo oli siinä musta hame päällä, mustat sukkahousut, avara kaulaaukkoinen paita josta vähän se kuuluisa tissivako näkyi. Punatut huulet, ripsivärit ja pakkelit ja menoksi, tuli vielä moikkaa ja sano et nähdään. Sit se alko, eks ikinä pelkää et muijas pettää kun on noissa tamineissa, moni mies varmaan haluis panna, minäkin jollei olis sun muija. Sanoin et jos panee ei sille mjtään voi, ei voi sanoo et älä pukeudu noin tai meikkaa, hameen tilalle housut, tissivako ei saa näkyä, ei noin paljoo meikkii. Ehkä kaverini puolesta voi sanoa että hällä oli vain huono tuuri että oli pettäjä naisen kanssa kunnes tajusi erota, naisella oli välillä niin lyhyt hame lähtiessä et lähes pakarat näkyi.
Huonot suhteet jättää jälkensä
Anonyymi
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647