Terve,
Onko Rukan alueella mitään luistelu aluetta, missä pääsisi luistelemaan?
Kovin huonosti löytyi tietoa. Ainakin joskus ilmesesti ollut talvijärvellä, mutta onko vielä nykyään?
Retkiluistelua Rukalla?
7
5656
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan samaa olen joskus miettinyt. Talvijärven muinoin myös löysin nettiä mylläämällä. Sen mitä olen siellä hiihtämässä käynyt,ei luisteluratoja ole näkynyt Talvijärvellä eikä muuallakaan. Vahinko sinänsä,siinä olisi jollekin kehittämisen paikkaa.
- Anonyymi
Yllättävän heikosti löytyy tosiaan tietoa, toivottavasti Kuusamon alue kehittää tätä tulevaisuudessa!
- Anonyymi
Minne tai kenelle kannattaisi laittaa kehitysehdotus? Itsekin toivoisin retkiluistelupaikkaa Rukalle.
- Anonyymi
Tule tänne savon maahan tääläon Kuopijossa .
- Anonyymi
Jos olathe kevväälä tulosha, nin joka paikha on niin jäässä, että ainut millä pääsee on luisthin, Ihkussa ja Zonessa jo vain luisthaa.
- Anonyymi
Paska paikka ruka
- Anonyymi
Nyt on tosi hyvä jää Talvijärvellä luisteluun, kunhan vaan pysyttelee rannan tuntumasssa ja kiertää laskuojien suut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595