reitistä satama-rocca al mare. Tiedän että kävellen/bussilla pääsee, mutta liikuntavamman vuoksi otan mielummin taksin.
Mitä hintoja taksilla ootte makseneet...
5
1031
Vastaukset
joo, en ole taksilla käynyt. matkaa satamasta n.7--10km (riippuu reitistä ja taksista) eli se hinta asettuu LUULLAKSENI 70---100eek välille.
- xxx
Elkee hyvät ihimiset ottako taksia satamasta!
Heillä on tosi törkeä hintakartelli. Ainoastaan, jos on vaikka KIIRE linja-autoasemalle. Ostakaa
Ärrältä vaikka ratikka ja kulkekaa niillä!
Satamassa pitää aina tinkiä! Huijareita n:o 1. - xxx
hei!
Anteeksi luin viestin huonosti. Jos tarvitset
taksia satamasta, voit päästä halvemmalla, jos
tilaat taksin sieltä kaupasta, mihin olet
menossa. Mielestäni satamasta on myös yleisiä
bussikuljetuksia RaM:een. Ennen Tallinnaa tuloa
lue Baltc Guide etukäteen tai käy Baltic Guiden
nettisivuilla etukäteen.
Minun äidilleni tilattin vanhasta kaupungista
taksi etukäteen ja paikallinen kauppias maksoi
taksin, koska taksit voivat vanhemmilta takseilta
pyytää pikku matkasta mitä tahansa satamaan.- xxx
Hei!
Nyt ovat senat sakaisin. Piti kirjoittaa:
Taksit voivat vanhemmilta turisteilta ja muilta
taksia välttämättä tarvitsevalta MITÄ tahansa. - jaa
xxx kirjoitti:
Hei!
Nyt ovat senat sakaisin. Piti kirjoittaa:
Taksit voivat vanhemmilta turisteilta ja muilta
taksia välttämättä tarvitsevalta MITÄ tahansa.sohlon sohlon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154