Eikö Persu ole isänmaallinen suomalainen ja esimerkillinen ?
Persu määkii markkaa takaisin devalvoidakseen ja miksi hän
ei nyt mene pomonsa luokse ja sano, että minä teen työtä
puolella palkalla isänmaan ja aatteen ja nationalismin ja
kommunistisen suomen ja suomalaisen puolesta.
SANOT:
- Minä jaan minun työni suomalaisille ja intuutiolla valituille
jäsenilleni.
Onko Persu yksinkertainen ja vaatii muita antamaan omat
rahansa jollekin valtiolle ja aatteelle ?
Tietääkö persu edes mikä on Devalvaati.o ?
Se on sama asia jos sinä persu teet työtä halvemmalla ja saat
vähemmän sosiaalitukia. Eli rahan arvon alentamista.
Miksi Persu ei tee töitä pienemmällä palkalla ?
6
<50
Vastaukset
Voit olla Persu varma, että Työnantaja nostaa suomen lipun
ja laittaa monta monta suomen lippua kahvihuoneeseen ja
monet monet haluavat palkata persuja töihin ja monesta
monesta työnantajasta tulee varmasti isänmaallisia.
Palkkakuittikin kääritään suomen lipun väreissä ja markka
mainitaan varmasti palkkanauhassa... 'Nyt Persu menet pomosi
juttusille ja sanot, että minä olen Persu ja teen työtä puoleen
hintaan isänmaan ja valtion ja nationalismin ja suomalaisen ja
suomalaissen kommunismin puolesta puoleen hintaan.
Minä devalvoin oman palkkani nyt ja justiinsa.- Anonyymi
Persuthan oli Sipilän hallituksessa huonontamassa palkansaajien etuja. Kiky, lomarahojen leikkaukset ym. Vastustavat ammattiliittoja eli jostain syystä haluavat huonontaa duunarien asemaa ja sitä kautta alentaa palkkoja. Miksi? Onko tämä sitä isänmaallisuutta? Ihmettele;, että duunarit äänestää persuja.
Koska Persut on kaikki aatteellisia yhteiskunnan pohjasakkaa.
Niistä harva on työssä ja niiden älykkyysosamäärä on suomen
alhaisin.- Anonyymi
Olet vajavaisilla tiedoilla sillä ne oli Soinilaisia Sinisiä, jotka Sipilän hallituksessa olivat myötäjuoksijoina.
- Anonyymi
Ihan turha nilittää sillä eniten yhteiskunnan tuilla eläviä(noi70%)on Vasemmiston ja Vihreiden kannattajissa.Viher vasemmisto on kaikkien maiden pohjasakkaa joka maassa muuten tällä hetkellä siis joka ikisessa maassa.
- Anonyymi
Isänmaallisin teko persuilta olisi heti maanantaina vaatia työnantajalta palkka markkoina. Ainoa keino saada Suomen markka takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154