Tili päivä oli eilen, tili taas maksamatta, jo kolmas kerta peräkkäin. Ei vastata puhelimeen, kun soittaa rahojen perään, pitäisi olla tänään ilta vuoro. Mitä teen, jäänkö kotiin?
Tili päivä meni
Anonyymi
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
Soita liittoon tai pääluottamusmiehelle.
- Anonyymi
Älä mene töihin ennen kun on palkka maksettu. En itsekkään mennyt. Sitten työkokeilussa kun olin niin ei kela maksanut vaikka olis pitänt niin lopetin sitten koska 3 viikkoa meni etteivät maksaneet. Uhkasivat karenssilla koska en mennyt takas eivätkä työkkäri myöntäneet virhettään koska oli väärä lausunto kelas. Sanoin etten tuollaista pelleilyä katso yhtään. Aina joku jättää maksamatta ja yrittävät pistää muiden syyksi.
- Anonyymi
Oli pakko mennä töihin, koska työsopimus on määrä aikainen. Muuten voi joutua
korvaus vastuuseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820