Erään liiga joukkueen valmennus on ottanut käyttöönsä kovat keinot selvittääkseen kuka joukkueessa on syöpä, kuka ei. Se otti nimittäin käyttöönsä joidenkin yritystenkin käyttämän ns. ilmiantokyselyn jossa työntekijät saavat ilmiantaa toisia työntekijöitä joille heidän mielestää kuuluisi antaa kengänkuva takapuoleen.
Tämänkaltaiset kyselyt harvoin kuitenkaan parantavat työilmapiiriä, eikä se
kyseiselle liiga joukkueellekkaan tuskin kovin hedelmällisiä tuloksia olisi tuonut mikäli joku hölmöläinen kyselyyn olisi lähtenyt vastailemaankaa. Joukkueen vastuuliset kapteenit kuitenkin tiesivät miten tälläisiin kyselyihin kuuluu suhtautua ja minne ne on toimitettava/poljettava. Luultavimmin kyselyn tuottajien hanuriin.
Kyseinen kysely kertonee kuitenkin kyselyn tuottajista enemmäin kuin itse kyselyn vastaajista.
Minkään toimivan ja hyvän yrityksen ei tuollaista ilmiantokyselyä tarvitse teettää, yhdenkään ammattitaitoisen jääkiekkovalmentajan ei tuollaista ilmiantokyselyä tarvitse tehdä, eikä kukaan täysipäinen ihminen tuollaista kyselyä tekisi.
Joten emmeköhän tiedä nyt kuka joukkueessa se ns.syöpä on, kuka ei.
Kuka on syöpä, kuka ei?
Anonyymi
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657